اپلیکیشن هاکاربردی ترینها

اپلیکیشن شبکه اجتماعی Candid، هویت واقعی شما را مخفی نگه میدارد

داشتن پلتفورمی (Platform) برای بحث و گفتگو در مورد موضوعات و ایده های مختلف بدون فاش شدن هویت اصلی مان، بسیار عالی به نظر میرسد، چرا که به این ترتیب میتوانیم بدون ترس و با اعتماد به نفس کامل، به خوبی و با تمام جزئیات، نظرات و حرف هایمان در زمینه ای خاص را با دیگران به اشتراک بگذاریم و در تعامل با دوستان و افراد غریبه، آرامش خاطرمان را حفظ کنیم. تمام این ویژگی ها و امکانات توسط اپلیکیشن Candid در اختیار کاربران قرار میگیرد.

عملکرد اپلیکیشن شبکه اجتماعی Candid

این اپلیکیشن جذاب طوری طراحی شده که استفاده از آن برای کاربران بسیار آسان است. در اپلیکیشن شبکه اجتماعی Candid هر کاربر میتواند با یک نام مستعار، پستی جدید ایجاد کند و بدون نمایان شدن هویت واقعی اش در بحث ها و تعملات شرکت کند.

از سوی دیگر Candid این امکان را برای کاربران فراهم میکند که بتوانند با همان نام مستعار در مقام یک مدیر گروه، تمام بحث ها و تبادل نظرات را مدیریت کنند تا گفتگو ها از موضوع اصلی منحرف نشوند.

اپلیکیشن Candid در کنار امکان مخفی نگه داشتن هویت واقعی افراد، تمام امکانات یک شبکه اجتماعی را هم در اختیار کاربران قرار میدهد. امکاناتی نظیر پسند کردن (Like) پست های دیگر، ارسال کامنت، اشتراک گذاری مطالب مختلف و غیره.

ویژگی های اپلیکیشن شبکه اجتماعی Candid

کاربری ساده و آسان اپلیکشن

امکان مخفی کردن هویت واقعی کاربر

امکان اشتراک گذاری مطالب مختلف در عین مخفی باقی ماندن هویت کاربر

امکان پسند کردن و ارسال نظرات در مورد مطالب سایر کاربران

امکان بحث و تبادل نظر های گروهی

Candid-02

.

لینک دانلود اپلیکیشن Candid

icon-google-play1
icon-appstore

کانال تلگرام اپوایس
android_icon

اگر برای دانلود از گوگل پلی با پیغام “this application is not available in your country” مواجه شدید برای رفع کردن مشکل به این پست در صفحه ترفندها مراجعه نمایید.

لطفا نظرات و سوالات خود را در پایین همین صفحه در قسمت دیدگاه یادداشت نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.