Techviceاخبار تکنولوژیمقایسه گوشی ها

گوشی بلک بری KEYone در MWC 2017 معرفی شد

گوشی ای که زمانی با نام بلک بری مرکوری (BlackBerry Mercury) شناخته میشد حالا پس از معرفی در کنفرانس جهانی موبایل 2017 (MWC 2017) بلک بری کی وان (BlackBerry KEYone) نام گرفته است.

در جریان کنفرانس مطبوعاتی بلک بری در MWC 2017، این شرکت گوشی جدید اندروید خود را که با یک صفحه کلید QWERTY ارائه شده است معرفی نمود.

این گوشی که از نسخه اندروید شسته و رفته ای بهره میبرد با وجود BlackBerry Hub و تعدادی اپلیکیشن دیگر، برخلاف گوشی های DTEK50 و DTEK60 که فاقد کیبورد یا همان صفحه کلید QWERTY هستند، با هدف کارکرد های تجاری (Business) برای طرفداران برند بلک بری (BlackBerry) عرضه شده است.

مقاله مرتبط : بهترین گوشی های میان رده اندروید از ۹۰۰ هزار تا یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان

ویژگی های گوشی بلک بری کی وان (BlackBerry KEYone)

همراهی صفحه کلید QWERTY و صفحه نمایش لمسی در این گوشی، تایپ کردن متون و ایمیل های بلند را بسیار ساده و آسان میکند؛ همچنین تمام دکمه های حروف این قابلیت را دارند که در صورت ضربه زدن و یا فشار طولانی مدت بر روی آنها، برای باز کردن اپلیکیشن های مورد نظر کاربر،  برنامه ریزی شوند.

مقاله مرتبط : مقایسه و بررسی برترین گوشی های اندروید دارای باتری قابل تعویض

در بالای صفحه کلید گوشی بلک بری کی وان (BlackBerry KEYone)، یک صفحه نمایش 4.5 اینچی با کیفیت 1080p قرار گرفته است که اگرچه در مقایسه با استاندارد های امروزی برای اندازه صفحه نمایش گوشی های هوشمند، کوچک به نظر میرسد اما از تبدیل شدن گوشی به غولی با اندازه های بزرگ جلوگیری کرده است.

گوشی بلک بری کی وان (BlackBerry KEYone) مجهز به یک پردازنده اسنپدراگون 625 (Snapdragon 625) و یک باتری با ظرفیت 3505 میلی آمپر است و قرار است در ماه آوریل 2017 با قیمت 549 دلار به بازار عرضه شود.


همگام با تغییرات با عضویت در پیج اینستاگرام اپوایس
 Instagram

بررسی و مقایسه بهترین گوشی های هوشمند برند های مختلف در صفحه مقایسه گوشی های وب سایت اپوایس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.