مقایسه گوشی ها

مقایسه و بررسی برترین گوشی های اندروید دارای باتری قابل تعویض

بهترین انتخاب: سامسونگ گلکسی نوت 4  (Samsung Galaxy Note 4)

با اینکه گلکسی نوت 4 سامسونگ یک گوشی نسبتا قدیمی تر (2014) به حساب می آید، اما همچنان انتخاب ما برای برترین گوشی دارای باتری قابل تعویض، این فبلت است که حتی هنوز هم در مقایسه با گوشی های جدید سامسونگ، توان رقابتی خود را حفظ کرده.

زمانی که صفحه نمایش گلکسی نوت 4 سامسونگ را با گوشی های جدیدتر مقایسه کنید خواهید دید که صفحه نمایش این گوشی هنوز هم جزو صفحات نمایش خوب به حساب می آید و حتی در برخی موارد از صفحات نمایش گوشی های جدید هم بهتر است.

Galaxy-Note-4

صفحه نمایش 5.7 اینچی AMOLED گلکسی نوت 4، دارای رزولوشن 2560×1440 (518 ppi) است که رنگهایی غنی و جزئیاتی زنده را به نمایش درمی آورد.

ظرفیت باتری قابل تعویض این گوشی 3220 میلی آمپر است ودارای عملکردی کاملا مناسب است و به خوبی از پس پشتیبانی چیپست Snapdragon 805 و رم 3 گیگابانتی آن برمی آید.

اگرچه اظهار نظر در مورد طراحی ظاهری یک گوشی امری کاملا سلیقه ای و شخصی ست اما این را میگوییم که به نظر ما این گوشی هنوز هم از طراحی ای بسیار خوب، همراه با تعادل کامل میان فلز و پلاستیک برخوردار است.

.

بروزترین انتخاب: ال جی جی 5   (LG G5)

بروزترین گوشی در لیست برترین گوشی های دارای باتری قابل تعویض، ال جی جی 5 است که اوایل امسال عرضه شده است.

گوشی ال جی جی 5 که دارای قابلیت های بسیار بالایی ست، با ویژگی ماژولار و امکان افزایش قابلیت هایش، بسیاری از کاربران حرفه ای گوشی های هوشمند را به خود جذب کرده.

LG-G5

این گوشی با وجود جنبه های بسیار قدرتمندی نظیر چیپست Qualcomm Snapdragon 820، رم 4 گیگابایتی، حافظه داخلی به ظرفیت 23 گیگابایت و برخورداری از اندروید 6 مارشمالو (Android 6.0 Marshmallow) ارائه شده است.

بزرگترین مشکل گوشی ال جی جی 5 شاید قیمت نسبتا بالای آن باشد که البته علت این گرانی مدت بسیار کوتاهی ست که از ارائه این گوشی به بازار میگذرد و هنوز گوشی جدیدتری توسط ال جی عرضه نشده است.

.

ارزانترین انتخاب: سامسونگ گلکسی اس 5   (Samsung Galaxy S5)

گلکسی اس 5 سامسونگ در لیست برترین گوشی های دارای باتری قابل تعویض، ارزانترین قیمت را در مقایسه با عملکرد خود دارد. عملکرد و طول عمر باتری این گوشی در وضعیت کاملا مطلوبی ست و دوربین آن قادر به گرفتن عکس هایی با کیفیت است.

با آنکه این گوشی در سال 2014 به بازار عرضه شد، اما با توجه به قدرت کافی آن در انجام کارهای روزمره، هنوز هم میتواند انتخاب هوشمندانه ای برای خرید یک گوشی همراه به شمار بیاید.

Samsung-Galaxy-S5

اگرچه گلکسی اس 5 سامسونگ دارای طراحی ظاهری ساده ایست، اما همچنان حالت ارگونومیک خود را حفظ کرده و با توجه به جنس پلاستیکی بدنه، در مقایسه با سایر گوشی ها، آسیب پذیری کمتری دارد.

صفحه نمایش گلکسی اس 5 سامسونگ دارای رزولوشن پایینی ست (432 ppi)، اما این میزان از کیفیت همچنان هم برای استفاده های روزانه از گوشی کافی ست.

ظرفیت باتری قابل تعویض این گوشی 2800 میلی آمپر است که شارژ گوشی را برای مدت زمان طولانی ای تامین میکند و هر زمان که لازم باشد میتوان با پرداخت مبلغ نسبتا پایینی یک باتری جدید برای گوشی تهیه کرد.

.

برای اطلاع از لیست “بهترین گوشی های هوشمند 2015 و 2016 پایین رده کمتر از 500 هزار تومان” به این لینک مراجعه نمایید.

.

کانال تلگرام اپوایس
android_icon

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.