تبلیغات خلاقانه برند های ال جی (LG)، زیمنس و استودیوی آی ریدر
تبلیغات خلاقانه برند ها: ایده تبلیغاتی شرکت ال جی
در این تبلیغات خلاقانه برند ال جی که برای مایکرو ویو این کمپانی انجام شده، به منظور نمایش کیفیت طبخ غذای این مایکرو ویو به شکایت همیشگی مصرف کنندگان در مورد طعم و کیفیت نامناسب غذاهایی که در مایکرو ویوها تهیه میشوند اشاره شده و این خصوصیت منفی با تصویر کردن مواد غذایی به شکل لاستیک، دمپایی و پاک کن نشان داده شده است.
پس از اشاره به این نکته منفی، ال جی با شعار “بگذارید غذایتان طعم غذا داشته باشد / Let your food taste like food” توجه مخاطب را به کیفیت طبخ مایکرو ویو خود جلب نموده و او را به خرید تشویق کرده است.
تبلیغات خلاقانه برند ها: استودیوی آی ریدر سازنده اپلیکیشن مخصوص مطالعه و خرید ایبوک (iReader / ebook app)
در تبلیغات خلاقانه برند استودیوی آی ریدر (iReader) برای اپلیکیشن مخصوص ایبوک (ebook) خود، به مهمترین امتیاز استفاده از کتاب های الکترونیک یعنی عدم استفاده از کاغذ و در نتیجه از بین نرفتن درختان اشاره شده است.
در این تصاویر با نمایش صحنه قطع شدن یک درخت بر روی یک کتاب و با استفاده از صفحات آن، در کنار شعار “هر کتاب یک تراژدی برای درختان است، ایبوک بخوانید.” جدیت این موضوع به مخاطب القا شده و او به استفاده از اپلیکیشن آی ریدر (iReader) تشویق میشود.
تبلیغات خلاقانه برند ها: کمپانی زیمنس (SIEMENS)
در تبلیغات خلاقانه برند شرکت زیمنس برای هود آشپزخانه جدید ساخته شده توسط این کمپانی، با استفاده از ایده ای بسیار جالب، در تمامی تصاویر دیوارهای خانه بر روی زمین خوابانده شده اند به صورتی که گویی فرد در حال آشپزی کردن در فضای آزاد است و در نتیجه هیچ بویی ناشی از طبخ غذا در محیط باقی نخواهد ماند. زیمنس با نمایش این تصاویر و با اشاره به قدرت مکش بالای هود آشپزخانه این کمپانی، بیننده را به سمت خرید این محصول تشویق می نماید.
تبلیغات خلاقانه برند
تبلیغات خلاقانه برند
.
تبلیغات خلاقانه زیمنس – 1
تبلیغات خلاقانه زیمنس – 2
تبلیغات خلاقانه زیمنس – 3