اپلیکیشن هاکاربردی ترینها

اضافه شدن قابلیت زوم کردن بر روی عکس ها و ویدئوها در اپلیکیشن اینستاگرام

بالاخره بعد از گذشت 6 سال از انتشار اپلیکیشن اینستاگرام میتوانید برای تماشای دقیق تر عکس ها و ویدئوها، بر روی آنها زوم کنید. این قابلیت جدید که در آپدیت اخیر اینستاگرام به این اپلیکیشن اضافه شده به کاربران امکان میدهند به همان شیوه معمول زوم کردن بر روی تصاویر،  با کشیدن انگشتانشان بر روی عکس ها و ویدئوها آنها را در اندازه بزرگتر ببینند.

اضافه شدن این قابلیت جدید که اینستاگرام را از حالت یک شبکه اجتماعی محض به سمت پلتفرمی حرفه ای تر برای عکاسان سوق میدهد، این امکان را فراهم آورده که به جای اشتراک گذاری و نمایش عکس و ویدئوها به صورت اجمالی، بتوان جزئیات و ظرافت های کار را نیز به سایرین نشان داد.

ارائه این قابلیت جدید از سوی اینستاگرام بیانگر آن است که باید منتظر اضافه شدن امکان چرخش تصاویر در صفحه اپلیکیشن اینستاگرام نیز باشیم که البته برای دست یافتن به این منظور لازم است ابعاد تصاویر در اینستاگرام هم افزایش پیدا کند.

واضح است که اپلیکیشن اینستاگرام در ابتدا با هدف اشتراک گذاری عکس ها، ویدئوها و لحظات روزمره زندگی منتشر شد و نه تجلیل و گسترش عکاسی حرفه ای، اما با پیشرفت روز افزون دوربین گوشی های هوشمند و افزایش تعداد عکاسان مطرحی که کارهای خود را در اینستاگرام به اشتراک میگذارند، ایجاد تغییراتی این چنین امری ضروری به نظر میرسد.

قابلیت زوم کردن عکس ها و ویدئوها در اینستاگرام، در حال حاضر تنها برای کاربران آی او اس (iOS) ارائه شده است

البته اینستاگرام این نکته را یادآوری کرده که قابلیت جدید زوم کردن تصاویر و ویدئوها در حال حاضر تنها بر روی نسخه آی او اس (iOS) این اپلیکیشن اضافه شده و کاربران اندروید (Android) احتمالا در هفته های پیش رو به این قابلیت دست خواهند یافت.

.

برای دانلود اپلیکیشن اینستاگرام میتوانید به لینک “ویرایش و اشتراک گذاری عکس ها با اپلیکیشن اینستاگرام” مراجعه نمایید.

.

کانال تلگرام اپوایس
android_icon

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.