اپلیکیشن هاکاربردی ترینها

اینستاگرام امکان فیلتر کردن کامنت ها و نظرات نامناسب را برای تمام کاربران فراهم کرد

اینستاگرام (Instagram) در حال برداشتن قدم های بسیار مثبتی در راستای تحقق وعده اش مبنی بر فراهم شدن امکان فیلتر کردن کلمات برای تمامی کاربران است.

طبق اعلام سرویس اشتراک گذاری عکس و ویدئوی اینستاگرام (Instagram)، در حال حاضر به وسیله آپدیت جدید ارائه شده برای این سرویس، تمام کاربران قادر خواهند بود برای جلوگیری از بازخوردهای منفی یا فحاشی ها، کامنت ها و نظرات نوشته شده در صفحه شخصیشان را فیلتر نمایند.

اگر شما هم از دیدن کامنت ها و نظرات غیر اخلاقی یا تبلیغاتی در زیر عکسها و ویدئوهایی که به اشتراک میگذارید خسته شده اید، دیگر لازم نیست زمان زیادی را صرف گزارش کردن تک تک نظرات و یا بلاک کردن افراد نمایید؛ تنها کافی ست کلمات مورد نظرتان را انتخاب کنید تا کامنت هایی که شامل این کلمات باشند به صورت خودکار حذف شوند.

آموزش نحوه فیلتر کردن کامنت ها و نظرات در اپلیکیشن اینستاگرام  (Instagram)

برای اینکار لازم است ابتدا وارد بخش Options صفحه شخصیتان شوید و پس از آن روی Comments ضربه بزنید.

در صفحه Comments برای فیلتر کردن کلمات مورد نظرتان میتوانید از دو امکان استفاده کنید؛ امکان اول، کلمات پیشفرض یا Default Keywords است که با روشن کردن این گزینه، کامنت ها و نظراتی که شامل عبارات و کلماتی که اغلب از سوی کاربران گزارش (Report) شده اند باشند فیلتر خواهند شد.

امکان دوم، کلمات سفارشی یا Custom Keywrords است. با استفاده از این امکان میتوانید کلمات و عبارات مورد نظرتان را یادداشت کنید تا تمامی کامنت هایی که این کلمات در آنها استفاده شده است فیلتر شوند.

instagram-01

.

برای دانلود اپلیکیشن اینستاگرام میتوانید به لینک “ویرایش و اشتراک گذاری عکس ها با اپلیکیشن اینستاگرام” مراجعه نمایید.

.

کانال تلگرام اپوایس
android_icon

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.