اپلیکیشن هاکاربردی ترینها

آخرین اخبار نتایج رقابت های المپیک با اپلیکیشن رسمی Rio 2016 برزیل

داغترین اتفاقات این روزها مربوط میشود به مسابقات المپیک کشور برزیل و شهر ریو. یکی از آسانترین راه ها برای همراه شدن با اخبار و هیجانات المپیک استفاده از اپلیکیشن رسمی Rio 2016 است که تمام اطلاعات مربوط به نتایج و حواشی رقابت های المپیک ریو در برزیل را در خود جای داده.

اپلیکیشن خبری Rio 2016 شامل به روزترین اطلاعات در مورد زمان بندی مسابقات و رویدادها، نتایج بازی ها، مدال ها، ورزشکاران و تیم ها، سالن ها، نقشه و راهنمای تماشاچیان است و میتواند بهترین مرجع و راهنما برای تمام افرادی باشد که از داخل کشور مسابقات را دنبال میکنند و یا همراه با ورزشکاران در شهر ریو حضور دارند.

این اپلیکیشن تمام طرفداران و ورزش دوستان را لحظه به لحظه از نتایج رقابت ها و جدول مدال ها باخبر نگه میدارد و بهترین پوشش از عکس های مسابقات و رویدادهای شهر میزبان را فراهم مینماید.

ویژگی های اپلیکیشن اعلام نتیجه المپیک ریو Rio 2016

امکان اطلاع از به روزترین اخبار المپیک و پارالمپیک

راهنمای جامع برای تماشاچیان حاضر در شهر ریو

بهترین پوشش از عکس های رقابت ها و رویدادهای المپیک

Rio-2016-app

اپلیکیشن اعلام نتایج زنده رقابتهای المپیک ریو  Rio 2016 بسیار دقیق و جامع بوده و به صورت رسمی از سمت برگزار کننده این رقابتها به روز رسانی میشود. به دلیل نبودن زمان کافی و فشردگی بیش از حد رقابت ها، امکان رصد کردن و اطلاع یافتن از تمامی نتایج المپیک ریو از طریق رسانه های مرسوم وجود ندارد، اما این اپلیکیشن توانسته به راحتی این مشکل را حل نماید و این امکان را برای کاربران فراهم آورد که با دانلود این اپلیکیشن رایگان لحظه به لحظه در جریان اخبار و نتایج این رقابت ها قرار گیرند.

.

لینک دانلود اپلیکیشن Rio 2016

icon-google-play1
icon-appstore
کانال تلگرام اپوایس
android_icon

اگر برای دانلود از گوگل پلی با پیغام “this application is not available in your country” مواجه شدید برای رفع کردن مشکل به این پست در صفحه ترفندها مراجعه نمایید.

لطفا نظرات و سوالات خود را در پایین همین صفحه در قسمت دیدگاه یادداشت نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.