اپلیکیشن هاکاربردی ترینها

اپلیکیشن مدیریت کارهای Habitica، با بازی کردن تمام کارهایتان را انجام دهید

اپلیکیشن Habitica شیوه ای جدید و جذاب برای انجام کارها و برنامه های روزانه با روشی سرگرم کننده و غیر رسمیست؛ تمام مراحل این اپلیکیشن که مانند مراحل بازی طراحی شده اند، در حقیقت مراحل واقعی انجام کارهای شما در زندگی هستند.

با اپلیکیشن Habitica زندگی و انجام کارهای جدی روزمره تبدیل به بازی میشوند و همین ویژگی باعث آسانتر به نظر رسیدن امور شده و این امکان را فراهم می آورد که در حین گذراندن اوقاتی خوش، اهدافتان را نیز پیش ببرید.

نحوه عملکرد اپلیکیشن مدیریت کارهای Habitica

برای کار با Habitica لازم است برای خود یک آواتار (Avatar) انتخاب کنید و عادت ها، لیست کارها و اهداف روزانه تان را به اپلیکیشن اضافه نمایید.

با انجام کارها و برنامه های روزانه تان در مراحل بازی پیشرفت میکنید، لول (Level) خود را بالا میبرید و مهارت ها و امکانات آواتارتان را افزایش میدهید؛ همچنین اگر در انجام کارهایتان تعلل کنید و آنها را به موقع به پایان نرسانید، آواتارتان بابت کوتاهی شما مجازات میشود.

یکی دیگر از امکانات بسیار جذاب اپلیکیشن Habitica این است که شما و دوستانتان میتوانید برای پاسخگو بارآوردن یکدیگر در مورد مسئولیت ها، وظایف و کارها، با آواتارهایتان در مقابل هم بجنگید.

اپلیکیشن Habitica با ویژگی هایی از قبیل انعطاف، امکانات اجتماعی و سرگرم کننده بودن، یکی از بهترین و موثرترین ابزارها برای به انجام رساندن کارها و موفقیت در رسیدن به اهداف است.

habitica

.

لینک دانلود اپلیکیشن Habitica

icon-google-play1
icon-appstore

کانال تلگرام اپوایس
android_icon

اگر برای دانلود از گوگل پلی با پیغام “this application is not available in your country” مواجه شدید برای رفع کردن مشکل به این پست در صفحه ترفندها مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.