اپلیکیشن هاکاربردی ترینها

چرا باید اپلیکیشن یادداشت برداری و مدیریت کارهای Google Keep را داشته باشید

برای آن دسته از افرادی که شاید هنوز با اپلیکیشن مدیریت کارهای Google Keep آشنا نیستند باید ذکر کنم که این اپلیکیشن یک ابزار کوچک اما بسیار کارآمد برای سیستم عامل های اندروید (Android)، آی او اس (iOS) و حتی سرویس تحت وب است که امکان یادداشت کردن لیست کارها، یادآوری ها، ایده ها و تمام موارد دلخواه دیگری که کاربر نیاز به یادآوری شدن آن در مواقع متفاوت دارد را فراهم می آورد.

.

ویژگی ها و قابلیت های سرویس و اپلیکیشن Google Keep

سرویس رایگان Google Keep که از مارس 2013 شروع به کار کرده است در حال حاضر دارای ویژگی های کاربردی مهم و جدید دیگری نیز شده است. یکی از ویژگی های جدید Google keep این است که با آنالیز محتوای یادداشت های ایجاد شده، آنها را به صورت خودکار سازماندهی میکند.

علاوه بر این شما قادر خواهید بود با تغییر رنگ پس زمینه یادداشت ها، اضافه کردن هشتگ (Hashtag #) و یا ایجاد لیبل های مختلف نیز خودتان بنابر نیاز، یادداشت های و لیست هایتان را دسته بندی کنید.

با استفاده از اپلیکیشن مدیریت کارهای Google Keep علاوه بر آنکه میتوانید به یادداشت هایتان عکس، دستنوشته، فایل صوتی و یا انواع فایل های دیگر را اضافه کنید این امکان را هم دارید که یادداشت هایتان را برای روز و ساعت مورد نظرتان و یا یک مکان خاص تنظیم نمایید تا در زمان و موقعیت مناسب، اپلیکیشن مدیریت وظایف Google Keep آنها را به شما یادآوری کند.

از دیگر قابلیت های کاربردی مدیریت کارهای Google Keep، امکان اشتراک گذاری یادداشت ها با افراد دیگر و یا اضافه کردن همکاران (Collaborators) به لیست کارها و به انجام رساند آنها به صورت مشترک است.

در حال حاضر با استفاده از اکستنشن و افزونه Google Keep بر روی براوزر کروم (Chrome) نیز قادر خواهید بود تا وب سایت ها و یادداشت های مورد نظرتان را بدون باز کردن اپلیکیشن به Google Keep منتقل و اضافه کنید.

Google-Keep

.

لینک دانلود اپلیکیشن Google Keep

icon-google-play1
icon-appstore

کانال تلگرام اپوایس
android_icon

اگر برای دانلود از گوگل پلی با پیغام “this application is not available in your country” مواجه شدید برای رفع کردن مشکل به این پست در صفحه ترفندها مراجعه نمایید.

لطفا نظرات و سوالات خود را در پایین همین صفحه در قسمت دیدگاه یادداشت نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.