اپلیکیشن هاکاربردی ترینها

اپلیکیشن فیدخوان و خبرخوان Feedly، ابزار قدرتمند گردآوری اخبار رسانه های انتخابی

اپلیکیشن فیدخوان و خبرخوان، اپلیکیشنی بسیار کارا برای خواندن تمام اخباری ست که دوست دارید آنها را دنبال کنید. اخبار تکنولوژی، اخبار آموزشی و هر خبر دیگری که برایتان مهم است.

هر روزه میلیون ها نفر از متخصصین و علاقمندان از اپلیکیشن فیدخوان و خبرخوان فیدلی برای مطالعه مقالات منتشره در سایت ها و وبلاگ ها، مجلات اینترنتی و اخباری که اطلاع از آنها برایشان مهم است استفاده میکنند.

قابلیت اصلی اپلیکیشن فیدخوان فیدلی، قابلیت فراهم آوردن “RSS Reader”  آن است که به این ترتیب تمامی سایت ها، اخبار و مقالات مورد علاقه تان از طریق Feedly به صورت یکجا قابل دسترسی ست و دیگر لازم نیست برای دنبال کردن مطالب مورد علاقه تان به جستجو در سایت های مختلف با گذر از میان مطالب تبلیغاتی، غیر ضروری و نامفید بپردازید.

.

نحوه عملکرد اپلیکیشن فیدخوان و خبرخوان Feedly

تنها کافیست یکبار آدرس سایت ها یا وبلاگ هایی که دوست دارید مرتبا به آنها سربزنید و اخبارشان را دنبال کنید در اپلیکیشن فیدخوان و خبرخوان فیدلی ذخیره کنید. از آن پس فیدلی به صورت خودکار، متن و عکس های مرتبط با تمام اخبار جدید منتشر شده از آن سایت را بدون تبلیغات و مطالب اضافه آزار دهنده به شما نشان میدهد. البته اگر بعد از مطالعه مطلب مورد نظرتان بخواهید این مطلب را در خود سایت اصلی ببینید این امکان وجود دارد که از فیدلی بخواهید صفحه خبر مورد نظرتان در سایت را برایتان باز کند.

Feedly

.

اپلیکیشن فیدخوان و خبرخوان Feedly علاوه بر اینکه سایت ها و وبلاگ های متفاوتی را در زمینه های مختلف به شما پیشنهاد میدهد این امکان را برای شما فراهم آورده تا شما هم سایت ها و وبلاگ های مورد علاقه تان را مطابق با هر روشی که دوست دارید دسته بندی کنید.

اپلیکیشن فیدخوان و خبرخوان feedly با اتصال به شبکه های اجتماعی مختلف امکان به اشتراک گذاشتن مطالب مورد نظرتان با دوستان و همکارانتان را نیز فراهم آورده.

.

ویژگی های اپلیکیشن فیدخوان و خبرخوان Feedly

  •    دسترسی آسان به تمام سایت ها و مطالب مورد نظر از طریق گردآوری آنها در یک اپلیکیشن
  •    عدم نمایش تبلیغات و مطالب اضافه نامربوط به موضوع مورد نظر در سایت
  •    امکان نمایش مطالب در سایت اصلی
  •    پیشنهاد سایت ها و وبلاگ های معتبر به تفکیک موضوع توسط خود اپلیکیشن
  •    امکان دسته بندی سایت های ذخیره شده به شیوه دلخواه
  •    امکان اشتراک گذاری مطالب مورد نظر با دوستان

.

لینک دانلود اپلیکیشن Feedly

icon-google-play1
icon-appstore

کانال تلگرام اپوایس
android_icon

اگر برای دانلود از گوگل پلی با پیغام “this application is not available in your country” مواجه شدید برای رفع کردن مشکل به این پست در صفحه ترفندها مراجعه نمایید.

لطفا نظرات و سوالات خود را در پایین همین صفحه در قسمت دیدگاه یادداشت نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.