ترفندها

رفع مشکل پیام خطا و ارور 1009، دانلود اپلیکیشن از اپ استور در آیفون و آی او اس 10

اگر گوشی آیفون دارید حتما با خطای 1009 کاملا آشنا هستید و این ارور بارها و بارها شما را از دانلود کردن اپلیکیشنها باز داشته است و پیغام خطای ١٠٠٩ اپ استور (Error 1009) و تحريم های گاه و بيگاه كاربران ايرانی شركت اپل شما را هم آزار داده است، تحريم هايی كه اخيرا حتی اجازه آپديت كردن نرم افزارهای نصب شده بر روی گوشی را نيز به كاربران نمي دهد.

با توجه به شرايطی كه در حال حاضر شركت اپل برای كاربران ايرانی گوشی های آيفون به وجود آورده و تغييرات جديد آی او اس ١٠ و حذف كانكشن PPTP كه باعث ايجاد محدوديت ها و مشکلات بيشتری در جهت آپدیت و دانلود اپلیکیشنها شده، تيم اپوايس تصميم گرفت با انتشار اين مطلب، برای اولین بار راهكار قطعی و کاملا ساده از ميان برداشتن اين تحريم ها و محدوديت های اپ استور و آیتونز را به شكل مرحله به مرحله به شما كاربران عزيز آموزش دهد.

لازم به یادآوری ست که این شیوه تنها برای آن دسته از کاربرانی قابل استفاده است که قبلا اقدام به خرید اکانت تغییر آی پی (V,.P,.N) کرده اند.

.

رفع مشکل پیام خطای 1009 اپ استور و دانلود اپلیکیشن در آیفون و آی او اس 10

مرحله اول: نصب برنامه آيتونز (iTunes) بر روی كامپيوتر شخصی

در اولين گام لازم است از طريق مراجعه به سايت اپل با استفاده از اين لينك، آخرين نسخه برنامه آيتونز را روي كامپيوترتان نصب كنيد.
اگر آخرین نسخه برنامه آیتونز بر روی کامپیوتر شما نصب می باشد به مرحله دوم بروید.

پس از نصب آيتونز و بازكردن برنامه، گوشي خود را با استفاده از كابل لايتنينگ آن به كامپيوتر متصل نماييد تا زماني كه اتصال گوشي و دستگاه به صورت كامل برقرار شود و در منوي بالايي آيتونز، آيكون كوچكي به شكل گوشي به نمايش درآيد.

001

.

مرحله دوم: دانلود و نصب اپليكيشن  Cisco

براي دانلود اپليكيشن Cisco از اپ استور (آیتونز)، ابتدا لازم است يكي از برنامه هاي تغيير آي پي (فیلتر-.شکن) به عنوان مثال (هات – اسپات) مخصوص دسكتاپ را بر روي كامپيوتر خود فعال كنيد.

حالا بايد با استفاده از منوي بالاي برنامه آيتونز وارد بخش برنامه ها يا Apps شويد، بر روي نوار جستجوي سمت راست و بالاي برنامه كليك كنيد و پس از انتخاب گزينه Store، عبارت Cisco AnyConnect را در نوار جستجو تايپ نماييد.
نکته: استفاده از این اپلیکیشن برای رفع مشکل آپدیت و دانلود اپلیکیشنها از اپ استور الزامی بوده و بدون cisco ارور 1009 همچنان مزاحم و سد راه خواهد بود.

002

.

003

.

پس از به نمايش درآمدن آيكون اپليكيشن در آیتونز (اپ استور)، آن را دانلود كرده و بعد از كليك بر روي آيكون گوشي نوار بالاي آيتونز و سپس با استفاده از دكمه Sync، اپليكيشن را به گوشي خود انتقال دهيد.

004

.

005

.

مرحله سوم: راه اندازي اپليكيشن  Cisco  برای دانلود بدون مشکل از اپ استور

پس از انجام مراحل نصب اپليكيشن Cisco از اپ استور (آیتونز) نوبت به راه اندازي و ساخت كانكشن ميرسد.

براي ساخت كانكشن ابتدا بر روي گزينه Connections در صفحه هوم اپليكيشن ضربه بزنيد و در صفحه جديد بازشده Add V… Connection را انتخاب كنيد.

در قسمت Description هر عنواني كه ميخواهيد را وارد كنيد و در قسمت Server Address نيز مطابق با آنچه پشتيبانتان اعلام كرده آدرس سرور را وارد نماييد و بر روی دکمه Save ضربه بزنید.

006-01

.

پس از ساخت كانكشن مجددا به صفحه نخست برنامه بازگرديد و سوئيچ AnyConnect V… را روشن كنيد، با انجام اينكار پيغامي بر روي صفحه به نمايش درمي آيد كه لازم است گزينه Continue را انتخاب نماييد.

با انتخاب اين گزينه صفحه جديدي باز ميشود كه بايد نام كاربري اي (Username) را كه به هنگام خريد اكانت تغيير آي پي از پشتيبانتان دريافت كرده ايد وارد نماييد و در مرحله بعد با ضربه زدن بر روي دكمه Connect و بازشدن صفحه جديد پسورد (Password) اكانت خود را وارد كنيد.

در آخر با ضربه زدن بر روي دكمه Connect، آي پي گوشي شما با موفقيت تغيير پيدا كرده و به راحتي ميتوانيد اپليكيشن هاي دلخواهتان را از اپ استور دانلود كنيد و يا اپليكيشن هاي نصب شده بر روي دستگاهتان را آپديت نماييد. حالا دیگر این تحریم و جریانات پیرامون آن بر روی دستگاه شما کارآمد نخواهد بود و ارور و خطای 1009 برای همیشه از گوشی شما دور خواهد ماند.

007

.

همگام با تغییرات با عضویت در پیج اینستاگرام اپوایس
  Instagram

14 thoughts on “رفع مشکل پیام خطا و ارور 1009، دانلود اپلیکیشن از اپ استور در آیفون و آی او اس 10

  • من ۱۱سال دارم و گوشیم 6s هست رمز گوشیم رو فراموش کردم و بعد ریستور کردم از طریق یک سایت برنامه رو download کردم اما باز نمیشه و error می‌دهد
    می خواستم بدونم چرا باز نمیشه ؟

    پاسخ دادن
  • سلام خسته نباشید
    من طبق گفته های شما رفتم ولی اصلا گزینه ی app برا من نمیاد که بتونم cisco رو دانلود کنم.میشه لطفا راهنماییم کنید؟

    پاسخ دادن
  • مهتاب

    سلام ببخشيد من اينستاگرامم بالا نمياد و ارور ١٠٠٩ ميده،اعصابمو خورد كرده،چيكار كنم☹️☹️☹️

    پاسخ دادن
    • در بیشتر مواقع ارور 1009 با وصل کردن فیلتر/شکن رفع میشه. احتمالا با استفاده از فیلتر/ شکن مشکل 1009 حل میشه.

      پاسخ دادن
  • ممنون از سایت خوبتون . هر روز به سایتتون سر میزنم و مطالب جدید رو میخونم !

    پاسخ دادن
  • من وقتی میخوام سینک کنم ارور میده ومینویسه باید برم تو اکانت چنتا کار کنم اصلا ایکون برنامه بر روی موبایل نیامد.

    پاسخ دادن
    • اینطور که به نظر میرسه شما برای انتقال برنامه توسط آیتونز به گوشی به مشکل برخوردین، اما برای اینکه بتونیم شما رو راهنمایی کنیم لازمه دقیقا متن ارور نمایش داده شده رو بدونیم

      پاسخ دادن
  • من وقتی میخوام سینک کنم ارور میده ومینویسه باید برم تو اکانت چنتا کار کنم اصلا ایکون برنامه بر روی موبایل نیامد.

    پاسخ دادن
  • سلام
    وقت بخیر برای انجام این کار حتما باید اکانت تغییر آی پی خرید کرده باشیم ؟

    ممنون از آموزش های جامع و کامل شما

    پاسخ دادن
    • با درود
      نیازی به خرید اکانت تغییر آی پی نیست با انواع رایگان این برنامه ها نیز قادر به حل ارور 1009 اپ استور خواهید بود. به عنوان مثال اپلیکیشن V/P/N Pro/xy Master – Unlimited WiFi security V/P/N یکی از همین موارد است.

      پاسخ دادن
  • مرتضی پهلوانی

    درود برشما .با سایت عالی.بنده ابل 4دارم .صبح بعد آلارم . روشن نشد .میزنم توشارژ هر چند ثانیه یه صدا ویبره میده .ولی صفحه بالا نمیاد.چون مشکل نت ندارم.با آیتونر ریستور کردم..مشکلی پیش نیومد.وانجام شد.اما مانند قبل میزنم شارژ باز صدای ویبره یا لرزش داره.باز رفتم با آیتونر 1گیگ دانلود کردودوباره ریستور کرد .باز فرقی نکرد.ونمیخواد روشن شه.نامرد. ممنون میشم وقتتون رو به ماهم بدهید. موفق باشید

    پاسخ دادن
  • سلام.
    من باید از کجا سرور ادرس را پیدا کنم وقتی که میزنم روی گزینه Connections برای شما اینهمه سرور مشخص میکنه برای من هیچی
    باید با کجا تماس بگیرم پشتیبان کجا به چه شماره ای؟ترو خدا راهنمایی کنید

    پاسخ دادن
    • دوست عزیز همونطور که در ابتدای متن هم نوشته شده این روش برای کاربرانی قابل استفاده است که قبلا اقدام به خرید اکانت تغییر آی پی (V.,P.,N.,) کرده اند که در این صورت بعد از خرید اکانت، آدرس های سرور توسط پشتیبان فروش در اختیار کاربر قرار داده میشه.
      یعنی بدون اقدام به خرید اکانت و صرفا با استفاده از اپلیکیشن Cisco امکان اتصال برای شما برقرار نخواهد بود.

      پاسخ دادن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.