ترفندها

ترفند پیدا کردن پسورد های ذخیره شده سایت ها در مرورگر کروم

امروزه یکی از قابلیت های بسیار کاربردی مرورگر های مختلف، امکان و ترفند ذخیره کردن پسورد و یوزر نیم های کاربران در سایت های متفاوت مورد استفاده آنهاست.

مرورگر کروم گوگل که همواره جزو برترین و قدرتمندترین مرورگر های مورد استفاده کاربران اینترنتی میباشد با بهره مندی از این قابلیت ذخیره سازی پسورد و یوزر نیم، این امکان را ایجاد نموده که افراد بتوانند به سادگی و در سریعترین زمان ممکن به حساب کاربری خود در سایت های متفاوت دسترسی پیدا کنند.

اما مشکلی که شاید بارها برای بسیاری از ما به وجود آمده این است که به علت استفاده از قابلیت ذخیره پسورد در مرورگر کروم، هنگام ورود به سایت مورد نظرمان از طریق مرورگر و یا دستگاهی دیگر، نمیتوانیم پسورد حساب کاربری مان را به خاطر بیاوریم، و دقیقا در آن زمان آموزش و دانستن این ترفند به کاربردی ترین ترفند آموخته ما مبدل خواهد شد.

شاید روزانه و یا بصورت هفتگی سایت های مختلفی باشند که ما در آنها ثبت نام کرده ایم و به دلیل ازدیاد ثبت نامها، دیگر قادر به بخاطر سپردن پسورد هایی که برای آنها انتخاب نموده ایم نباشیم و با وجود آنکه بعضی از این سایت ها برایمان بسیار مهم هستند (مانند سایت هایی که برای کارهای دولتی و مهم خود در آنها ثبت نام نموده ایم) دیگر امکان بازیابی این پسورد ها وجود نداشته باشد و یا بسیار زمان بر باشد. اگر شانس با شما همراه باشد و از مرورگر کروم استفاده نموده باشید میتوانید با اعمال مراحل این ترفند به راحتی به تمامی پسوردهای ذخیره شده در سایت های مختلف، در مرورگر کروم دست پیدا کنید.

برای پیدا کردن پسورد های ذخیره شده سایت ها در مرورگر کروم، ترفند و راه حل بسیار ساده ای وجود دارد که در ادامه به توضیح آن خواهیم پرداخت.

ترفند پیدا کردن پسورد های ذخیره شده سایت ها در مرورگر کروم

ترفند پیدا کردن پسورد های ذخیره شده سایت ها در مرورگر کروم

برای پیدا کردن پسورد ذخیره شده مورد نظرتان و آموختن این ترفند جالب و کاربردی در ابتدا لازم است مرورگر کروم را بر روی لپ تاپ یا کامپیوتر شخصیتان باز کنید.

در قسمت بالا و سمت راست مرورگر با کلیک کردن بر روی دکمه ای که به شکل سه نقطه است وارد منوی برنامه شده و بر روی گزینه Setting کلیک نمایید. ترفند.

001-1

ترفند

به قسمت انتهایی صفحه بیایید و بر روی Show advanced settings… کلیک کنید. حالا در بخش Passwords and forms بر روی عبارت Manage passwords کلیک نمایید.

002-1

003-1

ترفند

آخرین مرحله راهکار پسورد سایت ها، این صفحه باز شده حاوی لیستی از تمام سایت هایی ست که پسورد آنها را در مرورگر کروم ذخیره کرده اید. در میان این لیست ابتدا باید سایت مورد نظرتان را پیدا کرده و بر روی آن کلیک نمایید.

همان طور که میبینید یوزر نیم شما در سایت مورد نظر به صورت کامل در حال نمایش است و اما برای نمایش پسورد ذخیره شده تان لازم است بر روی دکمه Show کلیک کنید. با دیدن پسورد نهایی این ترفند هم تمام شد و از این پس شما قادر خواهید به راحتی به پسورد های ذخیره شده در سایت های مختلف دسترسی داشته باشید.

004-1

ترفند کروم برای پیدا کردن پسورد ذخیره شده سایت ها

با استفاده از این ترفند ساده کروم، هر زمان که پسورد ذخیره شده سایت مورد نظرتان در مرورگر کروم را به خاطر نمی آورید، به راحتی میتوانید آن را در حافظه کروم جستجو کنید.

.

همگام با تغییرات با عضویت در پیج اینستاگرام اپوایس

  Instagram

.

با رفتن به صفحه ترفندها ی سایت اپوایس با دیگر ترفند های کاربردی آشنا شوید و کارها را بسیار ساده تر و حرفه ای تر از قبل انجام دهید و غیر ممکن ها را ممکن سازید.

4 thoughts on “ترفند پیدا کردن پسورد های ذخیره شده سایت ها در مرورگر کروم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.