ترفندها

آموزش راهکارهای افزایش دقت و بهبود عملکرد حسگر اثر انگشت گوشی های هوشمند

برای همه ما پیش آمده که در بعضی مواقع حسگر اثر انگشت گوشی مان به خوبی کار نکند و مجبور شویم چند بار انگشتمان را جابجا کنیم تا قفل صفحه باز شود. اما در این مطلب اپوایس به شما آموزش میدهد که چه طور این مشکل را حل کنید و دقت حسگر اثر انگشت گوشی تان را به بیشترین حد ممکن بالا ببرید.

.

از انگشت خود دو بار اثر انگشت بگیرید:

برای این کار یک بار به صورت معمول اثر انگشت خود را برای دستگاه تعریف کنید. سپس برای بار دوم به جای اسکن یک انگشت دیگر، دوباره از همان انگشت قبلی اثر انگشت بگیرید با این تفاوت که این بار از قسمت هایی از انگشتتان که دفعه پیش اسکن نکرده بودید اثر انگشت تهیه کنید. با این کار دستگاه شما دو اثر انگشت که شامل بخش های زیادی از انگشت شما میشود را در خود ذخیره کرده و هنگامی که انگشتتان را کمی جابجا روی حسگر بگذارید بدون نمایش پیغام خطا و سعی مجدد قفل گوشی باز خواهد شد.

.

انگشتتان را مرطوب کنید:

اگر از گوشی تان بعد از ورزش کردن و تعرق یا کاری که باعث مرطوب شدن دستتان شده استفاده کرده باشید مطمئنا با این مشکل مواجه شده اید که تا زمانی که انگشتتان کاملا خشک نشده حسگر اثر انگشت قفل گوشی را باز نمیکند. اپوایس به شما پیشنهاد میدهد برای حل این مشکل از انگشتتان در حالتی که مرطوب است اثر انگشت بگیرید. برای این کار لازم نیست دست خود را کاملا خیس کنید و احتمالا باعث آسیب دیدن گوشی شوید، بلکه تنها باید کمی رطوبت به انگشت خود بدهید درست مثل زمانی که دستتان کمی عرق کرده و یا زمانی که دستتان را با حوله خشک کرده اید اما هنوز کمی مرطوب است.

.

از انگشتتان زمانی که یخ کرده اثر انگشت بگیرید:

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که حسگر اثر انگشت گوشی تان در هوای سرد به خوبی کار نکند. راه حل اپوایس برای این موضوع تهیه اثر انگشت زمانیست که دستتان یخ کرده. برای این کار میتوانید به مدت کوتاهی انگشتتان را روی یک تکه یخ بگذارید، یا یک لیوان آب سرد را با انگشتانتان نگه دارید و بعد اثر انگشتتان را بگیرید. این کار به گوشی کمک میکند تا بافت سر انگشتتان در حالتی که پوستتان سرد است را بشناسد.

.

کانال تلگرام اپوایس
android_icon

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.