Techviceاخبار تکنولوژی

ال جی V20، اولین گوشی مجهز به چیپ 32 بیتی Hi-Fi Quad DAC

شرکت ال جی (LG) اخیرا اعلام کرده که گوشی V20 این کمپانی که به زودی عرضه خواهد شد، مجهز به یک چیپ 32 بیتی Hi-Fi Quad DAC است. این اولین باریست که قرار است یک گوشی هوشمند به این چیپ مجهز شود. ال جی که در سال گذشته با قرار دادن چیپ SABRE 9018 DAC کمپانی ESS Technology و تقویت کننده هدفون 9602 روی گوشی V10، علاقمندان به موسیقی را به وجد آورده بود، حالا با انتشار این مطلب، خبر خوش دیگری به این افراد میدهد.

طبق خبری که کمپانی ال جی منتشر کرده است، Quad DAC صدایی با کیفیت یک کنسرت ایجاد میکند. ال جی مدعی است که این DAC (مبدل سیگنال های دیجیتال به آنالوگ) جدید، عملکرد بسیار بهتری نسبت به نمونه های عادی خود دارد و قادر است میزان نویزهای محیطی را تا 50 درصد کاهش دهد. ال جی همچنین بر توانایی گوشی V20 بر تشخیص منابع صوتی متفاوت و جداسازی آنها از یک دیگر اظهار کرده است.

کمپانی ال جی و ای اس اس (ESS) هر دو بر کارایی گوشی V20، از لحاظ صوتی، بسیار تاکید دارند و در حالی که جونو چو (Juno Cho) رئیس ال جی الکترونیک، اصوات تولید شده توسط گوشی V20 را بی نظیر توصیف میکند، روبرت بلر (Robert Blair) رئیس کمپانی ای اس اس نیز در این زمینه می افزاید که: “چیپ Quad DAC به کار رفته روی گوشی V20 باعث میشود تا کاربران این احساس را داشته باشند که همواره یک سیستم صوتی خانگی را بر روی گوشی خود حمل میکنند.”

منبع: www.lgnewsroom.com
کانال تلگرام اپوایس
android_icon

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.