Techviceاخبار تکنولوژی

درخواست دانشمندان از دارندگان گوشی های هوشمند اندروید برای کمک به درمان سرطان

داشمندان در پیامی از صاحبان گوشی اندروید درخواست نمودند تا با در اختیار گذاشتن مازاد توان پردازش گوشی اندروید خود در تحقیقات برای درمان شش سرطان شایع در کودکان مشارکت نمایند.

در ضمن علاوه بر دارندگان گوشی های اندروید، کامپیوترهایی با سیستم عامل اپل، مایکروسافت و لینوکس نیز برای کمک به این تحقیقات می توانند از همین طریق اقدام نمایند.

تسریع فرآیند تحقیقات برای درمان سرطان با استفاده از توان اضافی گوشی های اندروید

دانشمندان معتقدند مازاد توان دیوایسهای اندروید و پردازش آنها می تواند کمک قابل توجهی در تحقیقات و رسیدن سریعتر به درمانهای عمدتا پیچیده سرطان نماید و ناممکن ها را ممکن نماید.

ساختن ابر کامپیوتری با قدرت غیر قابل تصور با کمک تعداد بیشماری گوشی  هوشمند اندروید و درمان سرطان کودکان

این تحقیقات معمولا نیاز به ابر کامپیوترهایی با توان بالا دارد که ضمن اینکه هزینه آن بسیار بالا خواهد بود تعداد آنها نیز محدود هستند اما با این ایده زیبا و بشر دوستانه شرکت IBM، پردازشی چندین برابر ابر کامپیوترها ایجاد خواهد شد و تحقیقات شتاب بسیار بیشتری خواهند گرفت و کودکان بیشتری در نبرد با این بیماری سخت پیروز خواهند شد.

استفاده از تعداد زیادی گوشی هوشمند برای درمان بیماری بی سابقه نیست!

پیش از این هم این تحقیقات توسط دانشمندان در درمان بیماری نوروبلاستوما انجام شده بود و 20 هزار انسان نیکوکار و شرافتمند حاضر به همکاری شدند و مازاد توان پردازش دیوایسهای خود را در اختیار محققان قرار دادند، تا دانشمندان بتوانند چندین دارو را با دقت فراوان مورد آزمایش قرار دهند و گامی بلند در راستای مبارزه با این بیماری بردارند.

پیش از شروع آموزش نصب و راه اندازی، لازم به ذکر است که استفاده از این اپلیکیشن به هیچ عنوان خللی در کارایی گوشیتان ایجاد نخواهد کرد و فقط در صورتی شروع به کار میکند که دیوایس شما بیش از 90 درصد شارژ داشته باشد و به وای فای نیز متصل باشد.

آموزش و نحوه مشارکت در تحقیقات مبارزه با سرطان کودکان از طریق گوشی های هوشمند اندروید و کامپیوتر!

1- در ابتدا اپلیکیشن مربوط به این تحقیق را از لینک پیش رو دانلود نمایید: عضویت و دانلود اپلیکیشن

2- بعد از رفتن به صفحه فوق نام کاربری خود به همراه آدرس ایمیلتان را وارد نمایید و یک رمز عبور برای خود انتخاب نمایید، در صفحه بعد چند گزینه وجود دارد که شما می توانید بیماری مورد نظرتان را انتخاب کنید، مانند کمک به تحقیقات سرطان کودکان، بیماری ایبولا، ایدز و بیماری های دیگر. محدودیتی برای انتخاب کمک وجود ندارد و شما میتوانید چندین گزینه را فعال نمایید البته فقط گزینه Smash Childhood Cancer و World Community Grid در مورد 6 سرطان مورد بحث این مطلب و کمک به تحقیقات درمان سرطان کودکان می باشد.

3- بعد از زدن دکمه Next، اپلیکیشن مخصوص دیوایس شما بصورت خودکار دانلود خواهد شد، اگر فرآیند دانلود بصورت خودکار فعال نشد و یا قصد داشتید نرم افزار مخصوص دیوایس دیگری را دانلود نمایید میتوانید با زدن کلید What Next به صفحه بعدی رفته و با انتخاب گزینه Install in more devices و یا زدن بر روی Download در منوهای بالایی سایت، بعد از انتخاب گزینه مربوط به دیواس خود بر روی دکمه Download Now کلیک نمایید تا فرآیند دانلود آغاز شود.

4- بعد از دانلود باید این فایل را بر روی دیواس خود نصب نمایید و در هنگام نصب پیغام های امنیتی را تایید کنید.

5- اپلیکیشن و یا برنامه کامپیوتری را اجرا نمایید، برای اولین بار می بایست نام کاربری و رمز عبوری که در ابتدا وارد نمودید را در اپلیکیشن نیز وارد کرده و بر روی دکمه لاگین کلیک نمایید.

6- از این پس در هر زمان که اپلیکیشن و یا نرم افزار مربوط را اجرا نمایید بصورت کاملا خودکار شروع به فرآیند پردازش نموده و توان اضافی گوشی شما در خدمت مبارزه با بیماری سرطان کودکان خواهد بود. شایان ذکر است تمامی فعالیت های شما و مشارکتهای شما قابل رصد بوده و آمار میزان مشارکت شما در این اپلیکیشن قابل مشاهده می باشد.

شما هم سرباز و نیرویی شدید برای مبارزه بر علیه سرطان کودکان، امیدواریم که با مساعدت تمامی مردم جهان این تحقیق به سرعت به سرانجام مقصود برسد.

نباشد همی نیک و بد پایدار

همان به که نیکی بود یادگار

دراز است دست فلک بر بدی

همه نیکویی کن اگر بخردی

چو نیکی کنی، نیکی آید برت

بدی را بدی باشد اندرخورت

چو نیکی نمایدت کیهان‌خدای

تو با هر کسی نیز، نیکی نمای

مکن بد، که بینی به فرجام بد

ز بد گردد اندر جهان، نام بد

به نیکی بباید تن آراستن

که نیکی نشاید ز کس خواستن

وگر بد کنی، جز بدی ندروی

شبی در جهان شادمان نغنوی

“حکیم ابوالقاسم فردوسی”


همگام با تغییرات با عضویت در پیج اینستاگرام اپوایس
 Instagram

اخبار تکنولوژی و فناوری های نوین در وب سایت اپوایس، صفحه فناوری و تکنولوژی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.