Techviceاخبار تکنولوژی

ماندگارترین و به یادماندنی ترین مدلهای گوشی موبایل / قسمت دوم

گوشی Google Nexus 5 : 

درست است که این گوشی ساخته خود گوگل نیست اما به عقیده ما نام بردن از این عضو خانواده نکسوس در میان این لیست ضروری بود.

این گوشی که در سال 2013 به بازار آمد مسلما محبوبترین گوشی نکسوس تاکنون است. این گوشی به منظور فراهم کردن تجربه کار با اندروید خالص با قیمتی پایین برای کاربران عرضه شد تا محبوبیتی را که گوشی های قبلی نکسوس نتوانستند کسب کنند را به دست آورد.

nexus

 گوشی LG G2

در سال 2013 کمپانی ال جی اقدام به ارائه گوشی تحسین برانگیز G2 کرد. این پرچمدار ال جی، نمونه دیگری از گوشی هایی بود که سخت افزارهای بسیار قوی و کارآمد را در قالب محصولی مقرون به صرفه در اختیار کاربران قرار میداد و محبوبیت بالایی در جهان کسب کرد.

همچنین ال جی با قرار دادن دکمه های فیزیکی G2 در پشت دستگاه دست به اقدامی سنت شکنانه در طراحی گوشی های اندروید زد. این گوشی که گفته میشود بسیار جلوتر از زمان خود قرار داشته یکی از به یادماندنی ترین تولیدات کمپانی ال جی تا به امروز است که موفقیت های فراوانی کسب کرده است.

g2

گوشی Motorola Moto X-1st Generation

در سال 2013 گوشی Moto X ثابت کرد یک گوشی برای کسب موفقیت نیازی به آن ندارد که تمام ویژگی ها و قابلیت هایش فراتر از حد انتظار باشد. گرد هم آمدن ویژگی هایی نظیر ایجاد یک تجربه کاربری عالی، طراحی منحصر به فرد و قابلیت های نرم افزاری ویژه باعث موفقیت این گوشی شده است.

motorolla

گوشی Xiaomi Mi 3

در سال 2013 کمپانی شیائومی با ارائه گوشی کاملا مقرون به صرفه Mi 3 که در عین حال دارای ویژگی هایی منحصر به فرد بود، عملا استاندارد جدیدی برای کیفیت گوشی هایی در این حدود قیمت، تعریف کرد.

کاربران این گوشی که از پوسته MIUI بهره میبرد حتی میتوانستند بدون از بین رفتن سرویس وارانتی (Warranty) گوشی خود را روت (Root) نمایند.

کمپانی شیائومی در عرض تنها 3 دقیقه پس از عرضه اولیه گوشی Mi 3، تعداد 200 هزار عدد از این گوشی را به فروش رساند.

Xiaomi-Mi3

گوشی Huawei Ascend Mate 7

گوشی Mate 7 با قابلیت های بالای خود و در عین حال قیمت ارزانش، موج جدیدی را در دنیای اندروید ایجاد کرد. این گوشی با قیمت پایین، فروش بسیار بالا و کیفیت ساخت خود توانست برای مدت زیادی در صدر جدول گوشی های اندروید باقی بماند.

mate-7

گوشی OnePlus One

کمپانی OnePlus تنها کمپانی ایست که اولین گوشی تولید شده توسط آن، به عنوان یک گوشی به یاد ماندنی شناخته میشود.

گوشی One که در سال 2014 به بازار آمد، در عین حال که با کیفیت خود، مشتریان را شگفت زده کرده بود، قیمتی کاملا مقرون به صرفه داشت و سیستم عامل CyanogenMod این گوشی یکی از ویژگی هایی بود که بسیاری از کاربران تجربه استفاده از آن را نداشتند.

OnePluse-One

.


انتخاب گوشی هایی که باید در لیست ماندگارترین گوشی های موبایل قرار میگرفتند کار بسیار دشواری بود چراکه اغلب گوشی های عرضه شده تا امروز به موفقیت های زیادی دست یافته بودند و ما میبایست از میان انبوه این گوشی ها تنها تعداد محدودی از آنها را که به وسیله ویژگی های خاصشان باعث ایجاد تحولاتی در دنیای تکنولوژی گوشی های موبایل شده بودند انتخاب میکردیم.

باعث افتخار ماست اگر شما خوانندگان عزیز هم گوشی موبایل مورد علاقه تان و همچنین علت دلبستگی تان به آن گوشی را برای ما بنویسید تا هم ما و هم سایر خوانندگان، از نظرات شما عزیزان مطلع شویم.


 
برای مطالعه قسمت اول مقاله ماندگارترین گوشی های برندهای مختلف کلیک کنید
.
کانال تلگرام اپوایس
android_icon

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.