Techviceاخبار تکنولوژی

نقشه گوگل هم از فرمان صوتی “Ok Google” مجهز به هوش مصنوعی بهره مند شد

استفاده از فرمان صوتی “Ok Google” که از زمان ارائه اندروید کیت کت 4 (Android KitKat 4) به صورت فراگیر درآمد، این امکان را برای دستگاه های مختلف به وجود آورده است که به روش های متفاوت به این فرمان پاسخ دهند و حالا نقشه گوگل، Google Maps، نیز به این قابلیت مجهز شده است.

شما در قسمت تنظیمات دستگاه تان میتوانید تعیین کنید که فرمان صوتی “Ok Google” برای استفاده در مواقع نیاز به نقشه گوگل، تنها در صورتی که اپلیکیشن Google Maps باز باشد عمل کند و یا بر روی هر صفحه دیگری نیز بتواند دستور شما را اجرا کند.

با استفاده از فرمان صوتی “Ok Google” میتوانید از گوگل بخواهید که مکان نزدیکترین پمپ بنزین را بر روی نقشه برایتان به نمایش درآورد و یا میزان ترافیک مسیر را بر روی نقشه به اطلاع شما برساند و با دست آزاد به رانندگی خود ادامه دهید.

قابل ذکر است که دستیار صوتی گوگل (Google Assist) که مجهز به هوش مصنوعی است با استفاده از تمام سوالات، پاسخ ها و مکالماتی که با فرمان صوتی “Ok Google” انجام گرفته است ایجاد شده که البته انتظار میرود در رویداد “Made by Google” که در تاریخ 4 اکتبر برگزار خواهد شد اخبار بیشتری از آن شنیده شود.

منبع: maps.googleblog.com

.

لیست فرمان های صوتی “Ok Google” برای استفاده از Google Maps

لینک دانلود اپلیکیشن  Google  Maps


.

همگام با تغییرات با عضویت در پیج اینستاگرام اپوایس
  Instagram

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.