Techviceاخبار تکنولوژی

نوکیا 3310، بازگشت شکوه مندانه فرمانروا به دنیای گوشی های هوشمند

تولید مجدد نوکیا 3310 خبری نوستالژیک و خاطره انگیز از مدلی پر طرفدار در سراسر جهان می باشد، اما شاید به خاطر آوردن گوشی نوکیا 3310 (Nokia 3310) احتیاج به یادآوری برخی خصوصیات آن داشته باشد: کاربری بسیار ساده، جان سخت، گوشی ای که شارژ آن تا ابد دوام می آورد و از همه مهمتر بازی پرطرفدار و خاطره انگیز مار یا اسنیک (Snake)!

از زمانی که گوشی نوکیا 3310 بر فراز قله صنعت گوشی های موبایل حکمرانی میکرد سال ها گذشته است اما گویا قرار است به زودی این گوشی بازگشتی شکوه مندانه به این عرصه داشته باشد.

طبق گزارش افشا کننده مشهور صنعت گوشی های موبایل، ایوان بلس (Evan Blass)، کمپانی HMD Global، صاحب جدید برند نوکیا (Nokia)، در حال آماده سازی یک گوشی تلفن همراه جدید درست مانند گوشی نوکیا 3310 است که دقیقا همانند نسل های محبوب پیش از خود، بر روی کارکرد های اولیه و اصلی یک گوشی همراه تمرکز دارد.

این گوشی که قرار است با قیمت تقریبی 63 دلار به بازار عرضه شود مستقیما در رقابت با تعداد روز افزون گوشی های پایین رده اندروید قرار دارد.

در حال حاضر جزئیات بیشتری از این خبر در دسترس نیست، اما با توجه به اینکه گوشی نوکیا 3310 یکی از نماد ها و یادبود های تکنولوژی به شمار میرود، احیای دوباره آن امری قابل توجیه و عملی به نظر میرسد؛ چراکه باعث جلب توجه گسترده تر کاربران به برند نوکیا و احیای مجدد آن میگردد.

مقاله مرتبط : مقایسه و بررسی بهترین گوشی های میان رده 500 تا 900 هزار تومان

تولید مجدد نوکیا 3310 اولین گام نوکیا برای ورود به دنیای گوشی های هوشمند نیست

کمپانی HMD Global، اخیرا گوشی تلفن همراه ساده دیگری به نام نوکیا 150 (Nokia 150) را روانه بازار کرده بود که به جای اندروید از پلتفرم سری 30 پلاس (Series 30+) بهره میبرد، به این ترتیب تولید مجدد نوکیا 3310 و بازگشت به عرضه گوشی هایی با امکانات اولیه و اصلی، گام جدیدی برای این کمپانی به شمار نمی رود.

از آن زمان تاکنون این سازنده فنلاندی گوشی های تلفن همراه، نوکیا 6 (Nokia 6) را نیز به بازار عرضه کرده است که گوشی هوشمندی با سیستم عامل اندروید 7 نوگا (Android 7.0 Nougat) میباشد.

به گفته بلس این کمپانی قرار است دو مدل ارزانتر نوکیا 5 (Nokia 5) و نوکیا 3 (Nokia 3) را نیز در کنگره جهانی موبایل 2017 (MWC 2017) در بارسلونا معرفی کند.

طبق گزارشات، نوکیا 5 با قیمت 265 دلار، مجهز به صفحه نمایش 5.2 اینچی، رم 2 گیگابایتی و دوربین 12 مگاپیکسل و نوکیا 3 که گامی جدید در ارائه گوشی های اندروید به شمار میرود با قیمت 158 دلار عرضه خواهند شد.


همگام با تغییرات با عضویت در پیج اینستاگرام اپوایس
 Instagram

اخبار تکنولوژی و فناوری های نوین در وب سایت اپوایس، صفحه فناوری و تکنولوژی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.