Techviceاخبار تکنولوژی

دهمین سالگرد آیفون با طراحی متفاوت و نمایشگر خمیده به گزارش وال استریت ژورنال

شنیده های مختلف از منابع متفاوت همگی حکایت از آن دارد که اپل قرار است به مناسبت دهمین سالگرد تولید گوشی هوشمند این کمپانی، تعداد محدودی از یک نسخه گوشی آیفون مجهز به صفحه نمایش OLED عرضه نماید و حالا نیز منابع ناشناس وال استریت ژورنال (Wall Street Journal) ادعا کرده اند که گوشی آیفونی که به مناسبت دهمین سالگرد عرضه خواهد شد مجهز به صفحه نمایش منحنی OLED خواهد بود.

اما این ماجرا زمانی جذابتر میشود که بدانید وال استریت ژورنال معتقد است تیم کوک (Tim Cook) امسال به جای دو گوشی آیفون، 3 گوشی معرفی خواهد نمود؛ ابتدا دو گوشی آیفون 7 اس (iPhone 7S) و آیفون 7 اس پلاس (iPhone 7S Plus) که دقیقا مطابق با قابلیت های معمول اپل مجهز به صفحه نمایش LCD خواهند بود و بعد به عنوان یک اقدام ویژه، گوشی آیفون نسخه دهمین سالگرد (iPhone 10th Anniversary Edition) که مجهز به صفحه نمایش OLED است را حدود 1000 دلار قیمتگذاری خواهد نمود.

شاید برایتان جالب باشد: نوکیا 3310 نوستالژیک با امکانات جدید مجددا تولید خواهد شد

آیفون نسخه دهمین سالگرد و سایر گوشی های آیفون جدید چه تفاوت هایی با نسل قبل دارند؟

همچنین وال استریت ژورنال در این مقاله آورده است که اپل دکمه هوم (Home Button) و درگاه اتصال لایتنینگ (Lightening) مرسوم گوشی آیفون را حذف کرده و آنها را با USB-C و مشخص کردن بخشی برای دریافت اثر انگشت جایگزین خواهد نمود که این ادعا مطابق با گفته چند هفته پیش Ming-Chi Kuo مبنی بر مجهز بودن گوشی بعدی آیفون به “Function Area” یا یک صفحه لمسی ثانویه در زیر صفحه نمایش اصلی ست.

از آنجایی که طبق گزارشات دو کمپانی ال جی (LG) و جی دی آی (JDI) تا سال 2018 قادر به تولید صفحات نمایش OLED به تعداد مورد نیاز کمپانی اپل برای به کارگیری در گوشی های آیفون نیستند، احتمالا این صفحات نمایش توسط کمپانی سامسونگ (Samsung) ساخته خواهند شد.

مطلب پر بازدید ماه: معرفی بهترین اپلیکیشن های مسیریاب

آنچه همواره مورد بحث تحلیلگران قرار میگیرد توجه به این نکته است که تولید غیرعاقلانه یک گوشی آیفون جدید و متفاوت میتواند تمامی استراتژی های مرسوم اپل را به میزان بسیار قابل توجهی تحت تاثیر قرار دهد. این کمپانی تا به امروز همواره دستگاه های بسیار محدودی را به طرفدارانش ارائه داده و تولید یک گوشی متفاوت در کنار مدل های مرسوم این شرکت میتواند برای طرفدارانش کمی گیج کننده باشد و این مساله اقدامی غیر حرفه ای و نابجا برای کمپانی ایست که همواره به سادگی و محدودیت محصولاتش بالیده است.


همگام با تغییرات با عضویت در پیج اینستاگرام اپوایس
 Instagram

اخبار تکنولوژی و فناوری های نوین در وب سایت اپوایس، صفحه فناوری و تکنولوژی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.