Techviceاخبار تکنولوژی

گوشی گلکسی نوت 7 سامسونگ، به زودی به اندروید 7 نوگا آپدیت خواهد شد

در حالی که قرار است ال جی با عرضه اولین گوشی هوشمند مجهز به سیستم عامل اندروید 7 نوگا (Android 7.0 Nougat) یعنی گوشی V20، گوی سبقت را از سامسونگ برباید، کمپانی سامسونگ هم اعلام کرده یکی از دستگاه های این کمپانی که قرار است مجهز به سیستم عامل اندروید 7 نوگا شود گوشی گلکسی نوت 7 (Galaxy Note 7) خواهد بود. گوشی ای که در حال حاضر در مرحله پیش سفارش است و قرار است در تاریخ 19 آگوست یعنی کمتر از یک هفته دیگر با سیستم عامل اندروید 6 مارشمالو (Android 6.0 Marshmallow) به بازار عرضه شود.

طبق گزارش کوریا تایمز (Korea Times) کمپانی سامسونگ با تایید این خبر اعلام کرده که گلکسی نوت 7 در حدود 2 تا 3 ماه آینده، آپدیت اندروید 7 نوگا را دریافت خواهد کرد.

آپدیت-نوت-7-سامسونگ-به-اندروید-7

بر طبق گزارشات، کوه دونگ-جین (Koh Dong-jin) رئیس سامسونگ موبایل، در طی رویداد رسانه ای نوت 7 با صحبت درباره این موضوع اعلام داشته: “ارائه یک پلتفورم باثبات، یکپارچه و بی نقص به کاربران امری ضروری ست … به همین دلیل است که ما پیش از ارائه هر آپدیت برای سیستم عامل دستگاه ها، تست ها و آزمایشات زیادی را در نظر گرفته و انجام میدهیم.”

کوریا تایمز همچین بار دیگر خبر ارائه گوشی گلکسی نوت 7 با رم 6 گیگابایت و حافظه داخلی 128 گیگابایت (البته طبق گزارشات تنها در کشور چین) را تکرار کرد و افزود این کمپانی هنوز آماده عرضه گوشی هایی مجهز به صفحه نمایشی با قابلیت تا شدن نیست.

اگر پیش از عرضه گوشی گلکسی نوت 7 به بازار علاقمند به دریافت اطلاعات بیشتری در مورد این گوشی هستید، میتوانید به لینک بررسی مشخصات و قابلیت های گوشی گلکسی نوت 7 مراجعه نمایید.

.

کانال تلگرام اپوایس
android_icon

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.