Techviceگجت های جدید

گجت هوشمند و کیف پولی که هیچ گاه گم نخواهد شد، کیف هوشمند walli

این بار محققان و مبدعان دنیای تکنولوژی ، عزم خود را جزم کرده اند تا از دارایی ها و مدارک مهم نگهداری کنند و حالا کیف پول و گجت هوشمند Walli یکی دیگر از پروژه های موفقی ست تا به امروز شروع به کار کرده.

برای اغلب ما پیش آمده که ناگهان متوجه میشویم کیف پولمان سر جایش نیست و اگر نتوانیم آن را پیدا کنیم شاید آن روز برایمان به یک روز بسیار تلخ تبدیل شود.

Walli-02

نحوه عملکرد گجت هوشمند کیف پول Walli

گجت هوشمند Walli ساخته شده تا جلوی پیش آمدن چنین اتفاقات بدی را بگیرد. این کیف پول هوشمند با استفاده از بلوتوث به گوشی موبایل شما متصل میشود. اپلیکیشن مخصوص Walli که دارای هر دو نسخه اندروید و آی او اس است، دائما تمام فعالیت های کیف پول شما را رصد میکند و به محض اینکه شما از کیف پولتان دور شوید شما را مطلع میکند.

Walli حتی میتواند شما را از نبودن کارت اعتباریتان هم آگاه کند. این کیف پول هوشمند قادر است به طور مرتب آن قسمت از کیف را که شما برای گذاشتن کارت اعتباریتان استفاده میکنید چک کند و اگر برای مدت طولانی ای کارت سر جایش نباشد به شما اطلاع دهد. البته تعیین مدت زمانی که Walli باید صبر کند تا کارت سر جایش برگردد و در صورت به پایان رسیدن آن مدت زمان شما را از نبودن کارت اعتباری باخبر کند، به عهده شماست.

Walli-01

.

قابلیت دیگر گجت هوشمند و کیف پول Walli

و در آخرکیف پول هوشمند Walli حتی گوشی موبایلتان را هم برایتان پیدا میکند. اگر نتوانید گوشی موبایلتان را پیدا کنید و البته فاصله تان با آن کمتر از 30 متر باشد (که فاصله چندان کمی هم نیست!) میتوانید با دو بار ضربه زدن روی کیف پولتان، از Walli بخواهید که با به صدا درآوردن یک زنگ هشدار بر روی گوشی، حتی اگر گوشی بر روی حالت بیصدا (Silent) باشد، به شما کمک کند تا به راحتی گوشی موبایلتان را پیدا کنید.

Walli نیازی به شارژ کردن ندارد و تنها با استفاده از یک باتری سکه ای قابل تعویض حداقل 6 ماه میتواند کار کند.

.

همگام با تغییرات با عضویت در پیج اینستاگرام اپوایس
 Instagram

.

برای اطلاع بیشتر از گجت های جدید و  نوآورانه به صفحه گجت های جدید اپوایس مراجعه نمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.