Techviceگجت های جدید

گجت Ecomo Bottle، اولین بطری و گجت جدیدی که آب غیر آشامیدنی را تصفیه میکند

Ecomo Bottle، بطری و گجت جديدی ست كه هدف از توليد آن فراهم كردن آب آشاميدني و پاك در هر زمان و مکان و به حداقل رساندن ميزان مصرف بطري هاي پلاستيكي ست.

علاوه بر اين، گجت جديد Ecomo Bottle با تکنولوژی و فناوری خود، در كنار به انجام رساندن هدف اصلي خود، به صورت ضمني اين امكان را نيز فراهم ميكند كه دارندگان آن بتوانند در تهيه نقشه كيفيت آب مناطق مختلف جهان مشاركت كنند.

گجت Ecomo Bottle باعث كاهش مصرف تقريبا ٢٢٨ بطري پلاستيكي در طول ٣ ماه خواهد شد.

گجت جدید

نحوه عملکرد بطری و گجت Ecomo Bottle در تصفیه آبهای غیر آشامیدنی 

شما ميتوانيد بطري آب Ecomo Bottle را در هر زمان و هر مكاني پر از آب كنيد، چه از يك آب سرد كن در يك مكان عمومي و چه از آب يك رودخانه در منطقه اي كوهستاني.

ecomo-01

.

در مرحله بعد براي تست ميزان پاكي يا آلودگي آب داخل بطري، تنها لازم است گجت Ecomo Bottle را كمي تكان دهيد تا ميزان سلامت آب با استفاده از نور سبز و عبارت Great (عالي)، نور زرد و عبارت Moderate (متوسط) و نور قرمز و عبارت Bad (بد) به شما نشان داده شود.

ecomo-02

ecomo-03

گجت جدید بطری آب

در آخر براي آنكه آب داخل بطري به درجه سلامت و پاكي لازم براي آشاميدن برسد، بايد با چرخاندن قسمت انتهايي گجت Econo Bottle، آب را از ميان فيلتر هاي بطري بگذرانيد و پس از انجام اين مرحله، آسوده خاطر و بدون هيچ نگراني، آب تصفيه شده داخل بطري را بنوشيد.

ecomo-04

گجت جدید تصفیه آب

فيلتر داخلي وسیله ابداعی Econo Bottle قادر است آب را از عوامل آلوده كننده عمده نظير حشرات موذي، مواد شيميايي و نفتي، باكتري ها و اغلب فلزات سنگين عاري ساخته و آن را براي آشاميدن آماده سازد.

گجت جدید

ساير قابليت ها و تکنولوژی بکار رفته در گجت جديد   Ecomo Bottle

از ديگر قابليت ها و تکنولوژی های اين گجت جديد آن است كه به شما امكان ميدهد با جدا كردن قسمتي از بطري كه پس از تكان دادن، ميزان پاكي يا آلودگي آب را به نمايش در مي آورد و بستن آن به مچ دستتان، ميزان نياز بدنتان به آب را به شما نشان دهد تا همواره با مصرف ميزان لازم آب، سلامت بدنتان را تامين نماييد. فناوری هوشمندانه ای که به عنوان یک خدمت جانبی در این وسیله تکنولوژیک قرار دارد.

ecomo-05

علاوه بر اين،تکنولوژی و فناوری  جديد Ecomo Bottle در كنار به انجام رساندن هدف اصلي خود، به صورت ضمني اين امكان را نيز فراهم ميكند كه دارندگان آن بتوانند در تهيه نقشه كيفيت آب مناطق مختلف جهان مشاركت كنند.

همچنين بطری Ecomo Bottle با استفاده از تکنولوژی و فناوری بکار رفته در آن، مانند يك فلاسك كوچك ميتواند آب را به مدت ١٢ ساعت گرم و ٢٤ ساعت خنك نگه دارد.

Ecomo Bottle قابل شستشو در ماشين ظرفشويي ست و باتري اين وسیله تکنولوژیک و همگام با فناوری و کارآمد، با تنها يكبار شارژ كامل به مدت ١ هفته نياز بطري را برطرف ميسازد.

.

همگام با تغییرات با عضویت در پیج اینستاگرام اپوایس

  Instagram

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.