رقابت عجیب رستورانهای معروف در ایده تبلیغاتی قسمت سوم KFC
یکی دیگر از ایده های تبلیغاتی خلاقانه رستوران های زنجیره ای KFC، استفاده از یک گجت بسیار نوآورانه به جای کاغذ های کف سینی غذا ها بوده است. این ایده با استقبال بسیار بالایی از جانب مشتریان مواجه شد و به محبوبیت بالایی نزد آنها رسید.
صفحه کلید بلوتوث Tray Typer، ایده نوآورانه تبلیغاتی رستوران KFC
Tray Typer یک صفحه کلید (Keyboard) بلوتوث قابل شارژ بسیار نازک است که در کف سینی های فست فود قرار میگیرد و با اتصال به گوشی موبایلتان به شما اجازه میدهد بدون اینکه مجبور باشید در حین غذا خوردن، انگشتان چسبناک و چربتان را به صفحه گوشی بزنید به تمام پیام هایتان پاسخ دهید.
Tray Typer بخشی از کمپین تبلیغاتی رستوران های زنجیره ای KFC در آلمان بود که در واقع یک جایگزین تکنولوژیک برای کاغذهای جاذب چربی ته سینی هایی ست که فست فود ها در آنها به مشتریان عرضه میشوند.
Tray Typer ضخیم تر از کاغذ های معمولی ست که در کف سینی ها استفاده میشود و آنقدر بادوام هست که بتوان آن را تمیز کرد و مجددا در کف سینی دیگری از آن استفاده کرد، البته طبق ادعای آژانس Serviceplan، مجری این کمپین تبلیغاتی، این کاغذ هوشمند کف سینی آن قدر نزد مشتریان محبوب بود که در هفته اول بازگشایی شعبه جدید رستوران تمام این کاغذ ها توسط مشتریان به خانه برده شد.
برای دیدن قسمت اول ایده های عجیب رستوران ها مربوط به رستوران KFC به این لینک مراجعه نمایید.
برای دیدن قسمت دوم ایده های عجیب رستوران ها مربوط به رستوران Pizza Hut به این لینک مراجعه نمایید.
به طور حتم رقابت این غول های دنیای تجارت و برند سازی در ایده پردازی و نوآوری به پایان نمیرسد و بدون توقف ادامه خواهد داشت، پس با اپوایس همراه باشید تا در جریان مهمترین و جدیدترین رویدادها و ایده های خلاقانه شرکت های صاحب ایده باشید.