اولین تبلیغ چاپی دنیا که میتوانید آن را بچشید “فانتا”
کمپین جدید تبلیغاتی برند معروف نوشیدنی فانتا (Fanta) “اولین تبلیغ چاپی قابل چشیدن دنیا” نام دارد.
چالشی که باعث به وجود آمدن ایده خلاقانه فانتا شد
با توجه به درصد بالای استفاده از رسانه های پرینتی در خاورمیانه و چالش معرفی محصول جدید فانتا با طعم پرتقال تنها یک راه برای تشویق همگان به امتحان کردن و مصرف بلادرنگ محصول (بدون در نظر گرفتن راه حل دادن یک قوطی نوشابه به تمام افراد که مسلما عملی نیست) باقی میماند و آن راه ایده تولید و ابداع پرینت و کاغذ خوراکی بود.
این تبلیغ که دارای طراحی ساده و در عین حال جذابی ست که جملات صمیمانه و بانمک نوشته شده در آن باعث ایجاد حسی خوشایند در بیننده میشود یک قابلیت کاملا جدید و منحصر به فرد دارد.
این قابلیت آنست که شما میتوانید با کندن تکه ای از این تبلیغ و قرار دادن آن در دهانتان طعم خاص پرتقالی نوشیدنی های فانتا را حس کنید.
این ایده چطور اجرا شد؟
این ایده یک باز اختراع رسانه های چاپی مرسوم است. شرکت فانتا فرمول جدید نوشیدنی خود را به یک نوع کاغذ کاملا قابل مصرف و خوراکی تزریق نموده که به مصرف کنندگان اجازه میدهد به سادگی تکه ای از آن را پاره کرده و در دهان خود بگذارند و طعم فانتا را بدون نوشیدن خود فانتا حس کنند.