تبلیغات خلاقانه

از دست رفتن اعتبار رستوران Carl’s Jr با یک اشتباه تبلیغاتی

رستوران وفست فود Carl’s Jr. به تازگی تبلیغ جدیدش را منتشر کرده. در این تبلیغ که یک بازیکن معروف فوتبال امریکایی به نام Todd Gurley در حال خوردن دبل چیزبرگر کلاسیک کالیفرنیایی (California Classic Double Cheeseburger) است، در واقع قرار است حضور این چهره سرشناس باعث ترغیب بینندگان به سفارش دادن این غذا و خرید از این رستوران شود. برای مشاهده تبلیغات های خلاقانه دیگر به صفحه تبلیغات خلاقانه بروید و ایده ها و خلاقیت های دیگر تبلیغاتی را نیز مشاهده نمایید.

پیشنهاد اپوایس: دانلود از یوتیوب

اما متاسفانه به دلیل کیفیت بد کار و مهارت گرافیک و مونتاژ عکس بسیار پایین،  اغلب افراد در اولین نگاه به این تبلیغ متوجه شده اند که این بازیکن به جای اینکه خودش واقعا در حال خوردن یکی از چیزبرگر های این رستوران باشد انگار دارد عکس یک چیزبرگر را گاز میزند! و این ماجرا زمانی بدتر میشود که دقیقا همین عکس چیزبرگر است که در سایت رستوران هم برای نمایش شکل غذا قرار داده شده.

پیشنهاد اپوایس: دانلود از یوتیوب

 

توجه نکردن به همین جزئیات به ظاهر کوچک باعث شده تا افراد زیادی با به اشتراک گذاشتن این عکس در توئیتر خود و نوشتن جملات طنز درباره آن به تمسخر این برند بپردازند و در واقع تبلیغی که قرار بود باعث جذب بیشتر مشتری شود وسیله ای برای پایین آمدن اعتبار این رستوران نزد مشتریانش شد.

Carl 01

Carl 02

Carl 03

کانال تلگرام اپوایس
android_icon


برای مشاهده ایده های تبلیغاتی خلاقانه بیشتر به صفحه تبلیغات خلاقانه اپوایس مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.