تبلیغات خلاقانه و ایده فیلیپس، پاناسونیک و لوازم آشپزخانه Magimix
ایده تبلیغات خلاقانه کمپانی فیلیپس (Philips) برای آبمیوه گیری جدیدش
در این تصاویر که برای تبلیغ محصول جدید کمپانی فیلیپس (Philips) یعنی آبمیوه گیری سری Aluminum طراحی شده، به منظور نمایش قدرت این دستگاه برای گرفتن حداکثر میزان آبمیوه ممکن نسبت به مدل های مشابه، میوه ها مانند جزایری ماسه ای و بسیار خشک نمایش داده شده اند که دیگر میان اجزای تشکیل دهنده شان آبی وجود ندارد.
تصاویر ایجاد شده به همراه عبارت”آب گیری شده تا آخرین قطره” به خوبی توانسته تاثیر گذاری مورد نظر بر روی مخاطب را داشته باشد.
تبلیغات خلاقانه دوربین دیجیتال کمپانی پاناسونیک (Panasonic)
در تبلیغات انجام شده توسط پاناسونیک (Panasonic) برای دوربین های تولید شده این کمپانی، به منظور تاکید بر قابلیت زوم این محصول، عکس چهره حیوانات عکاسی شده طوری به نمایش درآمده که گویی به علت نزدیک شدن بیش از حد دوربین به صورت آنها، چشمشان چپ شده است.
در این تبلیغات، کمپانی پاناسونیک با استفاده از چاشنی طنز توانسته پیام مورد نظر خود را به مخاطبان برساند.
ایده تبلیغات خلاقانه برند لوازم برقی آشپزخانه Magimix
در تبلیغات انجام شده برای غذاساز Magimix برای نمایش کیفیت این محصول، با تزئین مواد غذایی متفاوت به شکل تابلو های نقاشی مشهور جهان (لئوناردو داوینچی، رنه مگریت و پیکاسو) و شعار “فقط موارد استثنائی ماندگار هستند”، این پیام با استفاده از جلب توجه مخاطب به جذابیت ایجاد شده توسط آرایش متفاوت مواد غذایی به او انتقال داده شده است.
.