اپلیکیشن هاکاربردی ترینها

بهترین اپلیکیشن ویرایش عکس در موبایل، اپلیکیشن (PicsArt)

اپلیکیشن PicsArt Photo Studio، یک اپلیکیشن جامع ویرایش عکس و تصویر به همراه فضایی مجازی برای علاقمندان به عکاسی ست. با استفاده از این اپلیکیشن قادر خواهید بود علاوه بر ویرایش حرفه ای عکس هایتان، از تماشای عکس های تهیه شده توسط سایرین برای کارهای خود الهام بگیرید و از تجربیات آنها استفاده نمایید.

اپلیکیشن ویرایشگر تصاویر PicsArt Photo Studio به شما امکان میدهد تصاویر و عکس های متفاوت را با یکدیگر تلفیق کنید و یا بر روی قسمت های مختلف آنها نقاشی بکشید.

.

برخی قابلیت های اپلیکیشن ویرایش عکس و تصویر PicsArt Photo Studio

با انتخاب هر کدام از گزینه های ویرایش، افکت، کلاژ و غیره ، فیلتر های دلخواهتان را بر روی تصاویر اعمال کنید، نور و رنگ آنها را تنظیم نمایید و با اجرای افکت هایی زیبا عکس هایتان را تبدیل به آثاری هنری نمایید.

پیشنهاد اپوایس | اپلیکیشن Artisto، تبدیل ویدئو و کلیپ به نقاشی متحرک با افکتهایی فوق العاده زیبا

این قابلیت ها در کنار امکاناتی نظیر اضافه کردن متن، برش زدن و چرخاندن تصاویر و … اپلیکیشن PicsArt Photo Studio را به یکی از کاملترین اپلیکیشن های ویرایشگر عکس بدل مینماید.

PicsArt Photo Studio امکانات بسیاری را در اختیار کاربران قرار میدهد که نتیجه ای بسیار جذاب به همراه دارند و استفاده از آنها هم برای افراد حرفه ای و هم برای افراد مبتدی بسیار ساده و کارآمد است. تغییرات دلخواه به سرعت بر روی عکس ها و تصاویر اعمال میشوند و این امکان وجود دارد که در هر مرحله بتوان نتیجه کار را با تصویر اولیه مقایسه نمود و در صورت عدم رضایت، عکس را به حالت قبل بازگرداند.

پیشنهاد اپوایس | اپلیکیشن ویرایشگر عکس Snapseed محصولی حرفه ای از گوگل

در کنار تمام امکانات ویرایش عکس و تصویر، اپلیکیشن PicsArt Photo Studio شبکه مجازی ای برای نمایش تصاویر ایجاد شده توسط شما به سایرین نیز ایجاد کرده و به این ترتیب ارتباطی فعال بین علاقمندان به عکاسی به وجود می آورد.

picsart-photo-studio

.

لینک دانلود اپلیکیشن اندروید PicsArt Photo Studio

icon-google-play1

لینک دانلود اپلیکیشن PicsArt Photo Studio iOS

icon-appstore


همگام با تغییرات با عضویت در پیج اینستاگرام اپوایس
 Instagram

اگر برای دانلود از گوگل پلی با پیغام “this application is not available in your country” مواجه شدید برای رفع کردن مشکل به این پست در صفحه ترفندها مراجعه نمایید.

برای دانلود دیگر اپلیکیشن های کاربردی اندروید و iOS به صفحه اپلیکیشن های کاربردی اپوایس مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.