اپلیکیشن هاکاربردی ترینها

با اپلیکیشن زنگ هشدار Alarmy صبح ها نمیتوانید از خواب بیدار نشوید

شاید یکی از دشوار ترین کارهایی که در طول روز مجبور به انجام آن هستیم، بیدار شدن به موقع از خواب باشد و اگر در انجام این مرحله به موفقیت نرسیم احتمالا تمام کارهای آن روز مان با اختلال مواجه خواهد شد. صبح زود بیدار شدن از خواب کار بسیار سختی ست و در مقابل ساعت ها و زنگ های هشدار هم به راحتی خاموش و غیر فعال میشوند و اینجاست که اپلیکیشن زنگ هشدار Alarmy میتواند راه حل بسیار خوبی باشد.

اپلیکیشن زنگ هشدار Alarmy برای هر دو سیستم عامل اندروید و آی او اس (iOS) ارائه شده است و با شعار “اگر میتوانی بخواب / Sleep If U Can” شما را به مبارزه دعوت میکند.

پیشنهاد اپوایس | اپلیکیشن مدیریت زمان Toggl ، با قابلیت رسم نمودار و برنامه ریزی بصورت جمعی

روش های متفاوت اپلیکیشن زنگ هشدار Alarmy برای بیدار کردن شما

Alarmy به سه روش متفاوت شما را از خواب بیدار میکند که در تمامی آنها غیرفعال شدن زنگ هشدار نیازمند این است که شما واقعا از خواب بیدار شوید و دستور اپلیکیشن را اجرا کنید.

روش اول، خاموش کردن زنگ هشدار اپلیکیشن Alarmy به وسیله عکس گرفتن است. به این ترتیب که هنگام تنظیم زنگ هشدار اپلیکیشن لازم است از بخشی از خانه تان عکس بگیرید که ترجیحا نباید داخل اتاق خوابتان باشد و بعد هنگام صبح، Alarmy از شما میخواهد که برای غیر فعال شدن زنگ هشدار از همان بخش خانه که قبلا تصویر آن را تهیه کرده بودید، عکس بگیرید تا در صورت تایید اپلیکیشن، زنگ هشدار قطع شود؛ مطمئن باشید که این اپلیکیشن در زمینه تشخیص عکس به خوبی عمل میکند.

پیشنهاد اپوایس | بند ساعت Sgnl، پروژه منتخب C-LAB سامسونگ، تماس صوتی با انگشت دستتان

روش دوم خاموش کردن زنگ هشدار به وسیله تکان دادن گوشی ست. در این روش اپلیکیشن Alarmy از شما میخواهد که برای غیر فعال کردن زنگ هشدار، گوشی را به صورتی که از پیش تعیین شده است و با مدت زمانی مشخص تکان دهید. احتمالا این طور به نظر میرسد که این روش بیدار کردن آنقدر ها هم نمیتواند موفق باشد و به سادگی میتوان از پس آن برآمد؛ اما همین روش به دلیل آنکه برای به نتیجه رسیدن نیازمند تمرکز و فعالیت بدنی شماست به خوبی شما را هشیار کرده و باعث بیدار شدنتان میشود.

روش سوم که احتمالا در آن موقع از روز برای اغلب ما بیشتر شبیه به کابوس است، خاموش کردن زنگ هشدار به وسیله معادلات ریاضی ست. به این ترتیب که اپلیکیشن Alarmy معادله ریاضی ای را به شما نشان میدهد تا با حل کردن آن زنگ هشدار ساعت را خاموش کنید و البته سطح پیچیدگی و دشواری معادله از قبل توسط شما تعیین میشود.

پیشنهاد اپوایس | با اپلیکیشن Morning Routine، چاره ای جز بیدار شدن از خواب ندارید

اگر شما هم اغلب صبح ها برای سر وقت بیدار شدن دچار مشکل هستید و معمولا موفق به انجام این کار نمیشوید اپلیکیشن زنگ هشدار Alarmy میتواند یکی از بهترین راه حل ها برایتان باشد.

alarmy

.

لینک دانلود اپلیکیشن اندروید Alarmy

icon-google-play1

لینک دانلود اپلیکیشن Alarmy iOS

icon-appstore


همگام با تغییرات با عضویت در پیج اینستاگرام اپوایس
 Instagram

اگر برای دانلود از گوگل پلی با پیغام “this application is not available in your country” مواجه شدید برای رفع کردن مشکل به این پست در صفحه ترفندها مراجعه نمایید.

برای دانلود دیگر اپلیکیشن های کاربردی اندروید و iOS به صفحه اپلیکیشن های کاربردی اپوایس مراجعه نمایید.

4 thoughts on “با اپلیکیشن زنگ هشدار Alarmy صبح ها نمیتوانید از خواب بیدار نشوید

  • DORNA ITISAR

    سلام این زرنامه پیغام میدهد که با دستگاه من سازگاری ندارد… ایا برنامه ای مشابه وجـود دارد که از جیی عکس بگیریم و الایم قطع شود؟

    پاسخ دادن
  • واقعا ازتان ممنونم . دیگه نمیدانستم چطور از چه کار باید بکنم تا صبح زود از خواب بیدار شم . ممنون که این مطالب مفید و در اختیارم گذاشتید

    پاسخ دادن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.