اپلیکیشن هاترفندها

تغییر موقعیت مکانی گوشی اندروید به صورت ساختگی با اپلیکیشن Floater (بدون Root کردن)

ممکن است بارها برای کاربران گوشی های اندروید پیش بیاید که برای استفاده از اپلیکیشن یا سرویسی خاص که در منطقه آنها در دسترس نیست و یا تحریم است، مجبور به تغییر موقعیت مکانی خود به صورت ساختگی شوند. در اغلب موارد برای جعل یا تغییر موقعیت مکانی گوشی اندروید خود به صورت ساختگی، لازم است گوشی تان را روت (Root) کنید اما اپلیکیشن Floater این امکان را فراهم میکند که بدون روت کردن گوشی، موقعیت مکانی آن را تغییر دهید.

پیشنهاد اپوایس: ترفند ها و راه حل های ساده برای افزایش سرعت گوشی های اندروید

آموزش تغییر موقعیت مکانی گوشی اندروید به صورت ساختگی با اپلیکیشن Floater

در اولین گام لازم است از فعال بودن Developer Options بر روی دستگاه اندروید خود مطمئن شوید. برای اطمینان از این مورد وارد تنظیمات یا Setting گوشی شده و به انتهای صفحه بروید تا Developer Options را بالای گزینه About Phone پیدا کنید.

اما اگر عبارت Developer Options در منوی تنظیمات (Setting) وجود ندارد، ابتدا بر روی گزینه About Phone ضربه بزنید و در این بخش گزینه Build number را پیدا کرده و 7 بار بر روی آن ضربه بزنید تا Developer Options فعال شود.

در مرحله آخر اپلیکیشن Floater را نصب کرده و با وارد شدن به بخش تنظیمات (Setting) گوشی و باز کردن Developer Options، بر روی گزینه Select mock location app ضربه زده و Floater را انتخاب نمایید.

پیشنهاد اپوایس: راهنمای خرید و تست حرفه ای گوشی های دست دوم ( آیفون و اندروید )

حالا اپلیکیشن Floater را باز کنید و موقعیت مکانی ای را که میخواهید بر روی نقشه انتخاب نمایید؛ برای تغییر موقعیت مکانی گوشی اندروید تان بر روی دکمه Play ضربه بزنید. همچنین برای متوقف نمودن این حالت نیز میتوانید از دکمه Pause استفاده کنید.

اپلیکیشن Floater یکی از ساده ترین راه ها برای جعل یا تغییر موقعیت مکانی گوشی اندروید به صورت ساختگی ست اما در هنگام تغییر موقعیت مکانی گوشی به روش های مختلف، همواره باید این نکته را در نظر داشته باشید که برخی اپلیکیشن ها و بازی ها هستند که با قابلیت های درونی خودشان موقعیت مکانی شما را تشخیص میدهند و ممکن است در صورتی که متوجه تغییر موقعیت مکانی ساختگی گوشی شما شوند شما را جریمه کرده و یا حساب کاربری تان را مسدود نمایند.

دانلود اپلیکیشن اندروید Fake GPS Location-Floater

icon-google-play1


همگام با تغییرات با عضویت در پیج اینستاگرام اپوایس
 Instagram

با مراجعه به صفحه ترفند ها ی سایت اپوایس با دیگر ترفند های کاربردی آشنا شوید.

One thought on “تغییر موقعیت مکانی گوشی اندروید به صورت ساختگی با اپلیکیشن Floater (بدون Root کردن)

  • افسانه

    سلام
    برنامه دردسترس نبود؟ پیدا جوابده؟

    پاسخ دادن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.