بازی اندروید و iOS

معرفی بهترین بازی های اندروید و iOS در سال 2016

یکی از سخت ترین تصمیم گیری ها شاید زمانی باشد که از میان انبوه بازی هایی که هر روز در دسترس کاربران قرار میگیرد بخواهید بهترین های ارائه شده در یک سال را انتخاب نمایید. در این مقاله به بررسی و معرفی بهترین بازی های اندروید و iOS می پردازیم و بهترین این بازی ها را در سال 2016 معرفی خواهیم نمود.

.

بازی اندروید و iOS تایم لاکر Time Locker

بازی Time Locker که برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS (آی او اس) ارائه شده یکی از بهترین بازی های اندروید و iOS سال 2016 است که تا حدودی یادآور بازی FPS Superhot نیز هست.

طراحی گرافیک خاص این بازی بصورت هندسی و بدون نمایش جزئیات است و کاراکتر های آن با استفاده از رنگ و اندازه شان تعریف میشوند؛ همچنین مکانیزم کنترل زمانی که در این بازی به کار گرفته شده است به گونه ایست که زمان تنها هنگامی به جلو حرکت میکند که کاراکتر شما در حرکت باشد. به این معنا که اگر شما انگشتتان را از روی صفحه نمایش دستگاه بردارید تمام اتفاقات پیرامون شما مثل دشمنان، رگبار گلوله، انفجار ها و … ناگهان از حرکت می ایستند.

این ایده جالب برای کنترل زمان در بازی Time Locker به شما امکان میدهد با حرکت هایی حساب شده تر بتوانید به موفقیت بیشتری در بازی دست یابید.

پیشنهاد اپوایس | بازی فکری Nimble Squiggles برای دیوایس های اندروید و iOS + دانلود

در این بازی موانعی بر سر راه شما قرار میگیرند که باید از میان آنها عبور کنید؛ اگرچه در ابتدا این موانع بسیار ساده و در حد رژه چند پنگوئن در حال عبور و یا خزیدن ماری به اطراف هستند اما با اندکی پیش رفتن، با هلیکوپترهای نظامی و بلوک های عظیم که راهتان را بسته اند مواجه خواهید شد.

دیوار پیکسلی ای که همواره، حتی هنگامی که زمان را نگه داشته اید، شما را از عقب تعقیب میکند، امکان استفاده بیش از حد شما از قدرت کنترل زمان را میگیرد.

یکی دیگر از قسمت های جالب بازی اسلحه های متفاوتی ست که میتوانید از آنها استفاده کنید و کاراکتر های منحصر به فردی که تجربه ای جدید و متفاوت را برایتان فراهم میکنند.

.

لینک دانلود بازی اندروید Time Locker

icon-google-play1

icon-myket1

لینک دانلود بازی Time Locker iOS

icon-appstore


بازی اندروید و iOS بتل آف پولیتوپیا  The Battle of Polytopia

بازی The battle of Polytopia، یکی دیگر از بهترین بازی های اندروید و iOS سال 2016، جزو آن دسته از بازی های استراتژیکی ست شاید سالها ست کاربران با آنها آشنایی دارند،  اما این بازی با گزینه های ساده ای که در اختیار شما قرار میدهد باعث ایجاد تجربه ای جدید برایتان خواهد شد.

با شروع بازی باید به دفاع از قلمرو جدید خود بپردازید، در میان کوهستان راهی برای عبور باز کنید، برای تهیه غذا شکار کنید و به گسترش امپراطوری در حال رشد خود بپردازید.

پیشنهاد اپوایس | بازی فکری Think Shift ، پازل چالش برانگیز اما آرامش بخش و جذاب

بازی The Battle of Polytopia دارای مکانیزم راهنمایی ست که برای انجام بهترین حرکت ها و اقدامات در مواقع مختلف بسیار کارآمد است و میتواند برای بازیکنان با تجربه کمتر فرصت بسیار مناسبی برای سلطه پیدا کردن بر این دنیای مجازی فراهم آورد.

دنیای رنگارنگ و کاراکتر های زیبای بازی The Battle of Polytopia در کنار سایر ریزه کاری های طراحی شده جذابیت فراوانی برای کاربران ایجاد نموده که دست کشیدن از این بازی را برای آنها دشوار میسازد.

.

لینک دانلود بازی اندروید The Battle of Polytopia

icon-google-play1

icon-myket1

لینک دانلود بازی The Battle of Polytopia iOS

icon-appstore


بازی اندروید و iOS ویریدی Viridi

شاید نتوانیم Viridi را دقیقا یک بازی تلقی کنیم اما به هر حال تجربه Viridi آنقدر لذت بخش است که آن را در لیست بهترین بازی های اندروید و iOS سال 2016 آورده ایم و امتحان کردن آن را به تمام شما کاربران عزیز توصیه میکنیم.

Viridi در حقیقت یک شبیه سازساده، زیبا، آرامش بخش و نشاط آور است که به شما امکان میدهد مانند یک گلدان واقعی اقدام به کاشت گیاهان دلخواهتان کنید و در زمان واقعی به پروش و رسیدگی به آنها بپردازید.

زیبایی Viridi، سادگی و آرامش آن است؛ در این بازی خبری از تایمر، هشدار دهنده و محدودیت های متفاوت نیست. در ابتدای بازی شما میتوانید گلدان و گیاهان مورد علاقه تان را انتخاب نمایید و شروع به پروش آنها کنید. علف های هرز گلدان را بگیرید و به میزان مناسب به گیاهانتان آب بدهید.

پیشنهاد اپوایس | بازی جذاب و سرگرم کننده %94 مناسب برای دورهمی ها

بازی هر هفته یک دانه جدید در اختیار شما قرار میدهد تا آن را هم به گلدانتان اضافه نمایید و البته علاوه بر گلدان اولیه خودتان که بازی در اختیارتان قرار داده است، امکان خرید گلدان های جدید و نگهداری از آنها نیز، البته با پرداخت پول واقعی،فراهم است که البته بدون استفاده از این امکان نیز شما میتوانید به راحتی همان گلدان خودتان را داشته باشید.

تنها کاری که لازم است انجام دهید این است که درست مانند یک گلدان واقعی، زمانی که حس میکنید گیاهانتان به آب احتیاج دارند به آنها آب بدهید و علف های هرز گلدان را بگیرید. گاهی اوقات نیز حلزونی کوچک جذب زیبایی گلدانتان میشود و به آن سر میزند.

Viridi یک شبیه ساز بسیار کامل و جذاب برای تمام افرادی ست که علی رغم علاقه فراوان به کاشت و نگهداری گیاهان، امکانات و فضای مناسب این کار را در اختیار ندارند. هر چند این تنها گلدانی دیجیتال پر از گیاهان آپارتمانی است اما با این حال تجربه ای بسیار لذت بخش و چیزی شبیه به ذن، برای شما فراهم مینماید.

.

لینک دانلود بازی اندروید Viridi

icon-google-play1

icon-myket1

لینک دانلود بازی Viridi iOS

icon-appstore


همگام با تغییرات با عضویت در پیج اینستاگرام اپوایس
 Instagram

اگر برای دانلود از گوگل پلی با پیغام “this application is not available in your country” مواجه شدید برای رفع کردن مشکل به این پست در صفحه ترفندها مراجعه نمایید.

برای دانلود بازی های بیشتر به صفحه بازی های اندروید و ios اپوایس مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.