Techviceپر بازدید ترین هامقایسه گوشی ها

مقایسه و معرفی بهترین گوشیهای اندروید ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ میان رده بین ۵۰۰ تا ۹۰۰

گوشی موتورولا موتو جی ۳ نسل سوم (Motorola Moto G3)

گوشی موتو جی ۳ نسل سوم در ماه ژوئیه ۲۰۱۵ توسط شرکت سازنده موتورولا به بازار عرضه شده که حالا دیگر توسط غول چینی، لنوو (Lenovo) خریداری شده است.

این گوشی دارای یک صفحه نمایش ۵ اینچی با کیفیت اچ دی (HD) است که مجهز به محافظ کورنینگ گوریلا گلس ۳ (Corning Gorilla Glass 3) میباشد.

دوربین اصلی گوشی موتورولا موتو جی ۳ با کیفیت ۱۳ مگاپیکسل و دوربین جلوی آن با کیفیت ۵ مگاپیکسل ارائه شده است که هر دوی آنها برای یک گوشی میان رده کاملا مناسب هستند.

این گوشی در دو نسخه متفاوت عرضه شده است. نسخه اول با ۸ گیگابایت حافظه داخلی و مجهز به یک گیگابایت رم و نسخه دوم با ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی و مجهز به ۲ گیگابایت رم.

پردازنده گوشی موتورولا موتو جی ۳ نسل سوم، اسنپدراگون ۴۱۰ (Snapdragon 410) است. همچنین این گوشی دارای درگاه حافظه خارجی یا اس دی کارت (SD Card) نیز میباشد.

ظرفیت باتری موتو جی ۳ نسل سوم، ۲۴۷۰ میلی آمپر است و از ویژگی های مهم دیگر این گوشی میتوان به مقاومتش در برابر آب و پشتیبانی از شبکه ۴G اشاره نمود.

مزایا: کیفیت بالای صفحه نمایش، مقاومت در برابر آب، پشتیبانی از شبکه ۴G

معایب: ضخامت بالای بدنه، سیستم عامل اندروید ۵ لالی پاپ

قیمت: بصورت تقریبی ۸۷۰ هزار تومان

motorola-moto-g3


گوشی ال جی ایکس اسکرین (LG X screen)

گوشی ال جی ایکس اسکرین که در مارس ۲۰۱۶ به بازار عرضه شد، دارای طراحی بسیار جالبی ست که شبیه به هیچ گوشی دیگری نیست.

اندازه صفحه نمایش ال جی ایکس اسکرین ۴٫۹۳ اینچ است. دوربین اصلی این گوشی ۱۳ مگاپیکسل و دوربین جلوی آن ۸ مگاپیکسل است که همین ویژگی ایکس اسکرین میتواند نظر بسیاری از خریداران را به خود جلب نماید.

ال جی ایکس اسکرین دارای پردازنده اسنپدراگون ۴۱۰ (Snapdragon 410) و یک رم ۲ گیگابایتی است و همچنین از شبکه ۴G نیز پشتیبانی میکند.

این گوشی در یک مدل دوسیم کارته نیز ارائه شده است و برای افرادی که نیاز به استفاده همزمان از دو سیم کارت دارند بسیار مناسب است.

ظرفیت باتری گوشی ال جی ایکس اسکرین ۲۳۰۰ میلی آمپر است که شاید برای مصارف روزانه گاهی اوقات کمی پایین به نظر بیاید و نیاز به شارژ مجدد گوشی را ایجاد کند.

مزایا: طراحی ظاهری متفاوت، ضخامت کم بدنه، دوربین اصلی و سلفی مناسب، پشتیبانی از شبکه ۴G، سیستم عامل مارشمالو اندروید ۶

معایب: ظرفیت نسبتا پایین باتری

قیمت: بصورت تقریبی ۶۶۰ هزار تومان

lg-x-screen


گوشی ایسوس زنفون ۲ لیزر (Asus Zenfone 2 Laser)

گوشی بعدی از لیست برترین گوشی های میان رده، ساخت شرکت ایسوس است که بیشتر علاقمندان، این برند را با لپتاپ های بسیار باکیفیتش میشناسند. در یکی دو ساله اخیر نیز این کمپانی فعالیت خوبی در زمینه تولید گوشی های تلفن همراه داشته است.

گوشی زنفون۲ لیزر ایسوس که در سپتامبر ۲۰۱۵ به بازار آمد با قیمت بسیار مناسب خود به راحتی میتواند افراد زیادی را برای خرید وسوسه نماید. این گوشی دارای یک صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی با کیفیت فول اچ دی (Full HD) است که مجهز به محافظ کورنینگ گوریلا گلس ۴ (Corning Gorilla Glass 4) میباشد.

زنفون ۲ لیزر مجهز به پردازنده اسنپدراگون ۶۱۵ (Snapdragon 615) میباشد که برای گوشی ای با این قیمت بسیار مناسب است. حافظه داخلی این گوشی ۳۲ گیگابایت و رم آن ۳ گیگابایت است که با وجود درگاه حافظه این ظرفیت را میتوان تا ۲۵۶ گیگابایت افزایش داد. همچنین این گوشی قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت و شبکه ۴G را نیز دارد.

کیفیت دوربین اصلی زنفون ۲ لیزر ۱۳مگاپیکسل و دوربین جلوی آن ۵ مگاپیکسل بوده و ظرفیت باتری این گوشی قدرتمند نیز ۳۰۰۰ میلی آمپر است.

مزایا: کیفیت بالای صفحه نمایش، ظرفیت مناسب باتری، پردازنده قدرتمند، رم بالا، پشتیبانی از شبکه ۴G و دو سیم کارت همزمان

معایب: این گوشی در مقایسه با امکاناتش دارای معایب کمی ست

قیمت: مدل ZE601KL حدودا ۸۰۰ هزار و مدل ZE550KL حدودا ۶۵۰ هزار 

نکته: علت اصلی تفاوت قیمتی بین این دو مدل اندازه صفحه نمایش و آپگرید شدن به اندروید مارشمالو میباشد

asus-zenfone-2-laser


گوشی اچ تی سی دیزایر ۸۲۶ (HTC Desire 826)

گوشی دیزایر ۸۲۶، ساخت شرکت تایوانی اچ تی سی میباشد که دارای یک صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی با کیفیت فول اچ دی (Full HD) است و در ماه مارس ۲۰۱۵ به بازار عرضه شد. اچ تی سی دیزایر ۸۲۶ مجهز به یک پردازنده اسنپدراگون ۶۱۵ (Snapdragon 615) و یک رم ۲ گیگابایتی ست.

حافظه داخلی این گوشی ۱۶ گیگابایت است که با وجود درگاه حافظه خارجی میتوان این میزان را تا ۲۵۶ گیگابایت نیز افزایش داد.

کیفیت دوربین اصلی گوشی اچ تی سی دیزایر ۸۲۶، ۱۳ مگاپیکسل و دوربین جلوی آن ۴ مگاپیکسل است. همچنین این گوشی دارای یک باتری با ظرفیت ۲۶۰۰ میلی آمپر است و قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت و شبکه ۴G را نیز دارد.

مزایا: کیفیت بالای صفحه نمایش، پردازنده قدرتمند، پشتیبانی از شبکه ۴G و دو سیم کارت همزمان

معایب: بدنه نسبتا آسیب پذیر در برابر خش، ظرفیت نسبتا پایین باتری، اندروید ۵ لالی پاپ

قیمت: ۶۴۷ هزار تومان تا ۸۵۰ هرار تومان

htc-desire-826


گوشی سامسونگ گلکسی جی ۷ (Samsung Galaxy J7)

گوشی میان رده سامسونگ گلکسی جی ۷ که در ماه ژوئن ۲۰۱۵ وارد بازار شد دارای صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی با کیفیت اچ دی (HD) است. گلکسی جی ۷ مجهز به پردازنده ی اسنپدراگون ۶۱۵ (Snapdragon 615) و ۱٫۵ گیگابایت رم میباشد که این میزان کمی پایین به نظر میرسد.

ظرفیت حافظه داخلی گلکسی جی ۷، ۱۶ گیگابایت است که با وجود درگاه حافظه میتوان این میزان را به ۲۵۶ گیگابایت افزایش داد.

کیفیت دوربین اصلی سامسونگ گلکسی جی ۷، ۱۳ مگاپیکسل و دوربین جلوی آن ۵ مگاپیکسل است. این گوشی در دو مدل تک سیم کارته و دو سیم کارته ارائه شده است که قابلیت پشتیبانی از شبکه ۴G را نیز دارد.

ظرفیت باتری سامسونگ گلکسی جی ۷، ۳۰۰۰ میلی آمپر است که برای گوشی ای با این کیفیت صفحه نمایش کاملا مناسب به نظر میرسد.

مزایا: پردازنده قدرتمند، پشتیبانی از شبکه ۴G و دو سیم کارت، ظرفیت مناسب باتری

معایب: رم پایین، کیفیت نسبتا پایین صفحه نمایش, سیستم عامل لالی پاپ ۵٫۱

قیمت: ۶۸۰ هزار تومان تا ۸۹۰ هرار تومان

samsung-galaxy-j7


گوشی سونی ایکسپریا ام ۴ آکوآ (Sony Xperia M4 Aqua)

گوشی سونی ایکسپریا ام ۴ آکوآ نیز درماه ژوئن ۲۰۱۵ به بازار عرضه شد و دارای صفحه نمایشی ۵ اینچی با کیفیت اچ دی (HD) و مقاوم در برابر خط و خش است. این گوشی مجهز به پردازنده اسنپدراگون ۶۱۵ (Snapdragon 615) و یک رم ۲ گیگابایتی ست.

ظرفیت حافظه داخلی ایکسپریا ام ۴ آکوآ در دو مدل ۱۶ و ۸ گیگابایتی ارائه شده است که با وجود درگاه حافظه میتوان این میزان را تا ۲۵۶ گیگابایت افزایش داد.

کیفیت دوربین اصلی سونی ایکسپریا ام ۴ آکوآ، ۱۳مگاپیکسل و دوربین جلوی آن ۵ مگاپیکسل است، همچنین ظرفیت باتری این گوشی ۲۴۰۰ میلی آمپر میباشد.

از دیگر مزایای ایکسپریا ام ۴ آکوآ میتوان به ضد آب و گرد و غبار بودن آن اشاره کرد که این ویژگی در چند سال اخیر تبدیل به امضای سونی در پای گوشی های هوشمند ساخته شده توسط این کمپانی شده است.

مزایا: پردازنده قدرتمند، پشتیبانی از شبکه ۴G، مقاومت صفحه نمایش در برابر خش، مقاومت گوشی در برابر آب و گرد و غبار

معایب: ظرفیت نسبتا پایین باتری، کیفیت نه چندان بالای صفحه نمایش، اندروید ۵ لالی پاپ

قیمت: ۶۴۰ هزار تومان تا ۶۷۰ هرار تومان

sony-xperia-m4-aqua


گوشی مایکروسافت لومیا ۶۴۰ ایکس ال (Microsoft Lumia 640 XL)

یکی از عناوین لیست برترین گوشی های میان رده اختصاص پیدا میکند به گوشی مایکروسافت لومیا ۶۴۰ ایکس ال که تحت سیستم عامل ویندوز کار میکند و در ماه آوریل ۲۰۱۵ به بازار آمده است.

مایکروسافت لومیا ۶۴۰ ایکس ال دارای یک صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی با کیفیت اچ دی (HD) میباشد که مجهز به محافظ کورنینگ گوریلا گلس ۳ (Corning Gorilla Glass 3) است.

گوشی مایکروسافت لومیا ۶۴۰ ایکس ال مجهز به پردازنده اسنپدراگون ۴۰۰ (Snapdragon 400) همراه با یک رم ۱ گیگابایتی ست (این نکته را باید در نظر داشت که قدرت پردازنده و میزان رم مورد نیاز، در انواع سیستم عامل، متفاوت است و این میزان در گوشی های اندروید، آی او اس و ویندوز فون ها ممکن است تفاوت داشته باشد)

کیفیت دوربین اصلی این گوشی ۱۳مگاپیکسل و دوربین جلویی آن ۵ مگاپیکسل و ظرفیت باتری آن ۳۰۰۰ میلی آمپر میباشد. حافظه داخلی مایکروسافت لومیا ۶۴۰ ایکس ال ۸ گیگابایت است که با وجود درگاه حافظه میتوان این میزان را تا ۲۵۶ گیگابایت افزایش داد.

مزایا: ظرفیت مناسب باتری، قدرت پردازش مناسب، پشتیبانی از شبکه ۴G

معایب: کیفیت نه چندان بالای صفحه نمایش

قیمت: ۶۴۰ هزار تومان تا ۷۸۰ هرار تومان

microsoft-lumia-640-xl

.


برای مقایسه و آشنایی با بهترین گوشیهای پایین رده زیر ۵۰۰  هزار تومان بر روی تصویر زیر کلیک نماید.

مقایسه فنی و قیمتی و بررسی مزایا و معایب بهترین گوشیهای هوشمند سالهای 2015 و 2016 پایین رده که قیمت آنها کمتر یا حدود 500 هزار تومان میباشد.
مقایسه بهترین گوشیهای هوشمند ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ پایین رده کمتر از ۵۰۰ هزار تومان

.

اخبار تکنولوژی در کانال تلگرام اپوایس
android_icon

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.