پر بازدید ترین هامقایسه گوشی ها

بهترین گوشی های میان رده اندروید از ۹۰۰ هزار تا یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان

در این مقاله قصد داریم به بررسی و معرفی بهترین گوشی های میان رده هوشمند اندرویدی موجود در بازار با قیمتی در حدود ٩٠٠هزار تا یک میلیون و ۴٠٠ هزار تومان بپردازیم.

خوشبختانه در این بازه ی قیمت که در برگیرنده گوشی های میان رده بازار است، به علت تنوع محصولات، قدرت انتخاب بالاتری در اختیار خریداران گوشی های هوشمند است تا بتوانند نیاز ها و انتظارات خود را برآورده سازند.

با در نظر گرفتن تنوع بالای محصولات و همچنین آشنایی بیشتر شما خوانندگان عزیز با گوشی های موجود در بازار که مدتی از عرضه آنها میگذرد، در این مقاله تنها به معرفی اجمالی گوشی های پرچمدار ٢٠١۵ خواهیم پرداخت و اما گوشی های میان رده سال ٢٠١۶ را به صورت تفصیلی بررسی خواهیم نمود.

.

بهترین گوشی های هوشمند میان رده ۹۰۰ هزار تا یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومانی

یکی از بهترین گوشی های میان رده از برند ال جی یعنی گوشی جی ۴ (LG G4)

از برند محبوب ال جی میتوان به گوشی جی۴ اشاره نمود که در آوریل ٢٠١۵ به بازار عرضه شد. اگرچه  بیش از یک سال از تاریخ عرضه این گوشی میگذرد اما با توجه به طراحی خاص ظاهر آن یعنی درب پشتی چرم و صفحه نمایش خمیده، این گوشی هنوز هم میتواند توجه هر بیننده ای را به خود جلب کند.

قیمت یک میلیون تا یک میلیون ۳۰۰ بسته به امکانات و متغیرهای این گوشی، باعث شده ال جی جی ۴ هنوز هم یکی از بهترین ها و پرطرفدارترین ها باشد.

مزایا گوشی میان رده جی ۴: طراحی منحصر به فرد و زیبا، صفحه خمیده و قیمت نسبتا مناسب

lg-g4

.


بهترین گوشی میان رده شرکت غیر تخصصی گوشی یعنی کترپیلار کت اس ۴۰ (Caterpillar Cat S40)

برند خاص کترپیلار که به ساخت گوشی های با مقاومت بالا مشهور است، در بین اشخاصی با شغل هایی خاص در محیط های کاری خاصی هستند دارای طرفداران زیادی ست.

گوشی Cat S4 دارای صفحه نمایش ۴٫۷ اینچی و دوربین ۸ مگاپیکلسی است. پردازنده نچندان قوی این گوشی اسنپدراگون ۲۱۰ است که البته برای انجام کارهای روزانه کافی است.

اما مهمترین نکته در مورد این گوشی، استاندارد IP68 و مقاومت آن در مقابل تشعشعات، گرما، آب و گرد و غبار میباشد. همچنین این گوشی دارای گواهی استاندارد نظامی ارتش آمریکا نیز هست.

قیمت گوشی میان رده کترپیلار در حدود یک میلیون و صد تا یک میلیون ۳۰۰ است که همین موضوع این گوشی را جزو لیست بهترین ها آورده است.

مزایای گوشی هوشمند میان رده کترپیلار: قدرت فیزیکی مثال زدنی و منحصر به فرد این گوشی که مانند بقیه محصولات این برند خوشنام، بسیار مقاوم است.

cat_s40

.


بهترین گوشی میان رده وان پلاس ایکس (OnePlus X)

گوشی بعدی از لیست بهترین گوشی های میان رده ۹۰۰ هزار تا یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومانی، OnePlus X یکی از تولیدات شرکت جذاب و تازه کار وان پلاس است.

گوشی وان پلاس ایکس (OnePlus X) دارای صفحه نمایش ۵ اینچی با کیفیت فول اچ دی (Full HD) است. دوربین اصلی این گوشی ۱۳ مگاپیکسل و پردازنده آن  اسنپدراگون ۸۰۱ است که یک رم ۳  گیگابایتی آن را همراهی میکند.

یکی از نقاط قوت وان پلاس ایکس (OnePlus X) دوربین جلوی ۸ مگاپیکسلی آن است که برای علاقمندان به عکس های سلفی بسیار جالب توجه است. همچنین این گوشی دارای باتری نسبتا مناسبی به ظرفیت ۲۵۲۵ میلی آمپر است.

قیمت گوشی میان رده وان پلاس ایکس در حدود یک میلیون و صد می باشد و اگر در قید و بند برندهای بنام نیستید وان پلاس از لحاظ مقایسه امکانات نسبت به قیمت یکی از بهترین انتخاب هاست.

مزایای گوشی هوشمند میان رده oneplus x: پردازنده پر قدرت و در یک کلام کانفیگ خوب

oneplus-x

.


بهترین گوشی میان رده سونی، گوشی اکسپریا زد ۳ پلاس (xperia Z3 Plus)

در این لیست از میان گوشی های برند سونی میتوان از گوشی زد ۳ پلاس (Sony Z3 Plus) نام برد. گوشی ای که مانند نسل های قبل خود از همان طراحی ظاهری بهره میبرد و دارای استاندارد IP68 نیز میباشد.
زد ۳ پلاس سونی (Sony Z3 Plus) دارای صفحه نمایش ۵٫۲ اینچی با کیفیت فول اچ دی (Full HD) است. پردازنده این گوشی اسنپدراگون ۸۱۰ میباشد که یک رم ۳ گیگابایتی آن را همراهی میکند. همچنین ظرفیت باتری این گوشی ۲۹۳۰ میلی آمپر است.
همواره یکی از نقاط قوت گوشی های سونی، دوربین های بسیار با کیفیت آنها بوده تا جایی که این کمپانی، ساخت و تولید دوربین گوشی های هوشمند برند های مشهوری نظیر سامسونگ را نیز بر عهده دارد. دوربین اصلی زد ۳ پلاس (Sony Z3 Plus) با کیفیت ۲۰ مگاپیکسل و دوربین جلوی آن با کیفیت ۵٫۱ مگاپیکسل عرضه شده است.

قیمت گوشی میان رده peria Z3 Plus در حدود یک میلیون و دویست می باشد.

مزایای گوشی هوشمند میان رده xperia Z3 Plus: ظاهری ساده و زیبا، باتری قدرتمند و دوربین ۲۰ مگا پیکسلی

sony-xperia-z3-plus

.


یکی از بهترین گوشی های میان رده لنوو یعنی وایب شات (Lenovo Vibe Shot)

کمپانی لنوو بعد از کسب موفقیت در بازار لپ تاپ حالا به دنبال ماجراجویی در میان بازار گوشی های هوشمند است.

گوشی وایب شات لنوو (Lenovo Vibe Shot) با وجود یک صفحه نمایش ۵ اینچی و با  کیفیت فول اچ دی (Full HD)، پردازنده اسنپدراگون ۶۱۵ و ۳  گیگابایت  رم، به عنوان یک گوشی میان رده دارای قابلیت ها و مشخصات خوبی ست.
دوربین اصلی لنوو وایب شات ۱۶ مگاپیکسلی و دوربین جلوی آن ۸ مگاپیکسلی است. همچنین این گوشی دارای باتری ای با ظرفیت ۳۰۰۰ میلی آمپر است که این میزان برای عملکرد این گوشی بسیار مناسب است.

قیمت گوشی میان رده Lenovo Vibe Shot در حدود یک میلیون تا یک میلیون و صد می باشد.

مزایای گوشی هوشمند میان رده Lenovo Vibe Shot: اصلی ترین علت برای انتخاب این گوشی در لیست بهترین گوشی های میان رده، منحصر به فرد بودن باتری این گوشی می باشد.

lenovo-vibe-shot

.


گوشی هوشمند میان رده هوآوی پی ۸ و هوآوی آنر ۷ (Huawei P8 – Huawei Honor 7)

در بازه قیمتی ۹۰۰ هزار تا یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومانی، میتوان از برند هوآوی نام دو گوشی را ذکر کرد. گوشی های هوآوی پی ۸ و هوآوی آنر ۷ (Huawei P8 – Huawei Honor 7).

گوشی آشنای هوآوی پی ۸ (Huawei P8) پرچمدار قدیمیتر هوآوی ست که هنوز هم میتوان به عنوان گوشی ای با قابلیت های مناسب  روی آن حساب کرد.

قیمت گوشی میان رده Huawei P8 در حدود نهصد تا یک میلیون می باشد.

مزایای گوشی هوشمند میان رده Huawei P8: ظاهر و امکانات مناسب نسبت به قیمت پایین.

huawei-p8

.

و اما هوآوی آنر ۷ (Huawei Honor 7)؛ این گوشی دارای صفحه نمایش ۵٫۲ اینچی با کیفیت فول اچ دی (Full HD) است.

پردازنده هوآوی آنر ۷ ساخت خود شرکت هوآوی ست (HiSilicon Kirin 935) و یک رم ۳ گیگابایتی آن را همراهی میکند.

باتری این گوشی دارای ظرفیت ۳۱۰۰ میلی آمپر است؛ دوربین اصلی هوآوی آنر ۷ با کیفیت ۲۰ مگاپیکسل و دوربین جلوی آن با کیفیت ۸ مگاپیکسل ارائه شده است و از دیگر قابلیت های این گوشی میتوان به وجود حسگر اثر انگشت اشاره کرد.

قیمت گوشی میان رده Huawei Honor 7 در حدود یک میلیون تا یک میلیون و صد می باشد.

مزایای گوشی هوشمند میان رده Huawei Honor 7: دوربین قدرتمند.

huawei-honor-7

.


گوشی میان رده اچ تی سی، وان ایکس ۹ (HTC One X9)

گوشی اچ تی سی وان ایکس ۹ (HTC One X9) دارای صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی با کیفیت فول اچ دی (Full HD) است. پردازنده این گوشی ساخت شرکت مدیاتک (MT6795 Helio X10) بوده و دارای ۳ گیگابایت رم است.

اچ تی سی وان ایکس ۹ دارای دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی میباشد و همچنین ظرفیت باتری آن ۳۰۰۰ میلی آمپر است که برای این گوشی ظرفیت مناسبی به نظر میرسد.

قیمت گوشی میان رده HTC One X9 در حدود یک میلیون و صد تا یک میلیون و سیصد می باشد.

مزایای گوشی هوشمند میان رده HTC One X97: اندروید ۶ مارشمالو، باتری قدرتمند و صفحه نمایش بزرگ، این گوشی را در لیست بهترین گوشی های میان رده قرار می دهد.

htc-one-x9


معرفی بهترین گوشی های پایین رده و ارزان قیمت زیر ۵۰۰ هزار تومان
معرفی بهترین گوشی های میان رده از ۵۰۰ تا ۹۰۰ هزار تومان

.


همگام با تغییرات با عضویت در پیج اینستاگرام اپوایس
  Instagram

.

بررسی و مقایسه بهترین گوشی های هوشمند برند های مختلف در صفحه مقایسه گوشی های وب سایت اپوایس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.