ترفندها

آموزش قابلیت های اپلیکیشن پیام رسان قدرتمند گوگل، Allo

اپلیکیشن پیام رسان Allo، که به تازگی توسط گوگل عرضه شده است، دارای قابلیت های بسیار جذابی ست که تعدادی از آنها در حال حاضر در کمتر اپلیکیشن پیام رسانی یافت میشوند. تیم اپوایس با ارائه این مطلب قصد دارد قابلیت های اپلیکیشن Allo را به صورت تفصیلی بیان نماید.

.

پاسخ دادن به پیام ها به شیوه کلامی خودتان اما بدون نیاز به تایپ کردن

قابلیت پاسخگویی هوشمند اپلیکیشن Allo گوگل، بر اساس شیوه گفتاری و پاسخ های پیشین شما، با پیشنهاد متن و ایموجی های مناسب، این امکان را فراهم می آورد که بدون تایپ کردن بتوانید دقیقا متناسب با ویژگی های شخصیتی خودتان به پیام ها پاسخ دهید.

البته این قابلیت در حال حاضر تنها به هنگام گفتگو به زبان انگلیسی در دسترس قرار دارد و برای مثال Allo می آموزد که شما در گفتگوهایتان بیشتر از عبارت “haha” استفاده میکنید یا “lol” و درست متناسب با عادتها و شیوه گفتگویی شما عبارت درست را پیشنهاد خواهد داد.

.

داد بزنید یا پچ پچ کنید تا منظور خود را بهتر برسانید

با تغییر اندازه متن هایتان، معنی بیشتری به آنها اضافه کنید. اگر میخواهید جملات خود را با فریاد بیان کنید میتوانید در لحظه ارسال آنها با نگه داشتن انگشتتان بر روی دکمه ارسال و کشیدن آن به سمت بالا، اندازه فونت را بزرگتر کنید تا گفته هایتان به شکل فریاد به نظر برسد؛ و اگر میخواهید با پچ پچ به دوستانتان پاسخ دهید، با نگه داشتن دکمه ارسال و کشیدن آن به سمت پایین، اندازه فونت کلمات را کوچکتر کنید تا به شکل پچ پچ درآیند.

.

عکس هایتان را به آثار هنری تبدیل کنید

Allo به شما امکان میدهد بر روی عکس هایی که قصد ارسال آنها را دارید نقاشی بکشید و یا بر روی آنها بنویسید.

.

تمام حرفهایتان را با استیکرهایی بی نقص همراه کنید

استیکرهای جذاب اپلیکیشن Allo گوگل که توسط هنرمندان و استودیوهای مستقل سراسر دنیا طراحی میشود باعث اضافه شدن کمی چاشنی طنز به گفتگوهایتان خواهد شد.

.

بدون دست کشیدن از گفتگوهایتان از دستیار گوگل (Google Assistant) در حین مکالمه کمک بگیرید

دستیار گوگل در حین مکالمات شما، نزدیکترین رستوران ها را برایتان پیدا میکند، آدرس مکان مورد نظرتان را به شما نشان میدهد و به شما امکان میدهد همراه با دوستانتان و با مشارکت یکدیگر، جواب سوالات را بیابید. تنها کافیست عبارت “@google” را تایپ کنید و بعد در ادامه، درخواست مورد نظرتان را بنویسید.

.

هر زمان که نیاز بود از دستیار گوگل (Google Assistant)، به تنهایی، کمک بگیرید

دستیار گوگل به شما امکان میدهد درست متناسب با اطلاعات و شرایط شخصیتان به جواب سوال هایتان دست پیدا کنید، تنها کافیست این سوال ها را از دستیار گوگل بپرسید تا او با جستجو کردن در میان اطلاعات شخصی شما و یا از طریق وب، پاسخ شما را پیدا کند.

.

پیام هایتان را با استفاده از حالت ناشناس (Incognito Mode) به صورت خصوصی بیان کنید

با شروع یک گفتگوی ناشناس (Incognito Chat) پیام هایتان به صورت کاملا رمزگذاری شده ارسال خواهند شد. حالت ناشناس یا Incognito Mode دارای امکاناتی نظیر تعیین زمان از بین رفتن پیام ها و اعلان های خصوصی نیز هست.

.

.

برای دانلود اپلیکیشن Allo گوگل به صورت مستقیم به لینک “اپلیکیشن  Allo  گوگل، رقیبی قدرتمند برای پیام رسانهای مرسوم” مراجعه نمایید.

.

همگام با تغییرات با عضویت در پیج اینستاگرام اپوایس
  Instagram

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.