ترفندها

آموزش فعال سازی گزینه Hibernate در ویندوز 10 (Windows 10)

در ویندوز 10، منوی استارت (Start) دوباره بازگشته و برخلاف ویندوز 8، دکمه Power را به صورتی کاملا واضح در دسترس کاربران قرار داده. اما اغلب کاربران با مساله عدم وجود گزینه Hibernate در منوی Power دستگاه هایشان رو به رو شده اند و دیگر قادر به استفاده از این قابلیت کاملا کاربردی و مفید نیستند. با توجه به همین موضوع، تیم اپوایس تصمیم گرفت تا با انتشار این مقاله، نحوه فعال کردن قابلیت Hibernate را برای کاربران گرامی توضیح دهد.

007

.

فعال سازی گزینه Hibernate در ویندوز 10 (Windows 10)

برای فعال کردن گزینه Hibernate در ویندوز 10، ابتدا باید در نوار جستجوی پایین دسکتاپ (Desktop) عبارت Power Options را تایپ کرده و دکمه Enter را فشار دهید و از میان نتایج به نمایش درآمده همین گزینه (Power Option) را انتخاب نمایید.

006

به این ترتیب شما وارد بخش Power Option در منوی Control Panel میشوید. در قسمت سمت چپ صفحه بر روی گزینه Choose What The Power Buttons Do کلیک کنید و گزینه Change settings that are currently unavailable را انتخاب نمایید.

005

.

004

حالا به قسمت پایینی صفحه جدید بیایید و کنار گزینه Hibernate را تیک بزنید و بر روی دکمه Save Changes کلیک کنید.

003

بعد از گذراندن این مراحل، زمانی که منوی استارت (Start) را باز کنید و بر روی دکمه Power کلیک نمایید، گزینه Hibernate نیز در دسترستان قرار خواهد داشت.

002

البته اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که هنوز برای خاموش کردن دستگاه تان از میانبر Alt+F4 استفاده میکنید باید بدانید که با استفاده از این مراحل، گزینه Hibernate به پنجره ای که بعد از فشار دادن دکمه های این میانبر بر روی صفحه نمایش دستگاه تان ظاهر میشود هم اضافه خواهد شد.

001

.

اگر علاقمند به دانستن تفاوت های میان حالت Sleep و Hibernate در ویندوز هستید و میخواهید بدانید چه مواقعی بهتر است از کدامیک از این دو حالت استفاده کنید، میتوانید به لینک ” آموزش تفاوت های میان حالت Sleep و Hibernate در ویندوز” مراجعه نمایید.

.

کانال تلگرام اپوایس
android_icon

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.