Techviceاخبار تکنولوژی

بند ساعت هوشمند FES Watch U سونی از صفحه نمایش e-ink ساخته شده

FES Watch U، ساعت هوشمند جدید کمپانی سونی (Sony) علاوه بر صفحه نمایش e-ink، با یک قابلیت نوآورانه یعنی بند e-ink عرضه خواهد شد.

FES Watch U برای کنترل و تغییر در طراحی ظاهری اش به گوشی شما متصل خواهد شد و در حالی که تا به امروز کاربران تنها قادر به تعیین ظاهر صفحه ساعت هوشمندشان بودند با استفاده از این ساعت حتی میتوانند نقش و طراحی بند ساعتشان را نیز متناسب با سلیقه و سبک پوشش خود تغییر دهند.

ساعت-هوشمند-سونی-fes-watch-u

.

تکنولوژی به کار رفته در ساعت هوشمند سونی FES Whatch U

بند ساعت هوشمند جدید سونی، FES Watch U، کمی ضخیم تر از بندهای چرمی، پلاستیکی و پارچه ای فعلی ساعت های مچی ست، چراکه یک صفحه نمایش e-ink را در خود جای داده است.

بدنه ساعت FES Watch U سونی بسته به مدل آن از استیل و یاقوت کبود (ضد خش) و یا شیشه سنتی صفحه ساعت ساخته شده و از آنجایی که تکنولوژی e-ink به لحاظ مصرف انرژی بسیار کارآمد است، شارژ باتری این ساعت هوشمند تا بیشتر از 3 هفته دوام خواهد داشت.

در مجموع 12 طراحی متفاوت برای صفحه و بند، همراه با این ساعت ارائه خواهد شد اما با توجه به قابلیت FES Watch U برای ذخیره و نگهداری 24 طرح مختلف، تعداد این طرح ها افزایش خواهد یافت.

قیمت و تاریخ عرضه FES Watch U، ساعت هوشمند سونی

ساعت هوشمند جدید سونی، FES Watch U، با قیمت تقریبی 438 تا 587 دلار، قرار است طبق برنامه این کمپانی در آوریل 2017 عرضه شود.

.

کانال تلگرام اپوایس
android_icon

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.