Techviceاخبار تکنولوژی

اندروید ۸ اوریو بر روی چه موبایل هایی نصب می شود

پیش از معرفی و ارزیابی دستگاه هایی که به اندروید 8 (اوریو) آپدیت و نصب خواهند شد توجه داشته باشید که پس از معرفی اندروید 8 (اوریو Oreo)، گوگل اقدام به ارسال آپدیت OTA این نسخه جدید سیستم عامل اندروید کرده. اگرچه در ابتدا توسعه دهندگانی که در طرح آزمایشی یا همان بتای این سیستم عامل شرکت داشته اند قادر به دریافت نسخه اندروید ۸ (android 8.0 Oreo) هستند اما در عین حال برخی از آنان اعلام داشته اند که در دریافت این نسخه از سیستم عامل دچار مشکل شده اند.

پیشنهاد اپوایس: دانلود از یوتیوب

اندروید ۸ اوریو (android 8.0 Oreo) بر روی کدام دستگاه ها نصب خواهد شد

بر اساس اطلاعات موجود در وب سایت اندروید، کاربران دستگاه‌های نکسوس 6 پی(Nexus 6P)، نکسوس 5 ایکس (Nexus 5X) و نکسوس پلیر (Nexus Player) و همچنین کاربران تبلت پیکسل C (Pixel C)، گوشی های پیکسل و پیکسل ایکس ال (Pixel,Pixel xl) قادر خواهند بود از ایمیج های این نسخه برای نصب اندروید ۸ اوریو (android 8.0 Oreo) بر روی دستگاه و موبایل خود استفاده نمایند.
البته نیازی به یاد آوری این نکته نیست اگر شما هم یکی از دارندگان گوشی های نکسوس و پیکسل نام برده شده هستید در ساعت ها و یا روز های پیش رو به راحتی خواهید توانست از طریق OTA نسخه اندروید اوریو را بر روی موبایلتان نصب نمایید.
اما اگر از گوشی های هوشمند اندرویدی برند های دیگر موبایل استفاده میکنید طبق روال همیشه باید منتظر بمانید تا شرکت سازنده گوشی شما اقدام به انتشار نسخه بهینه سازی شده اندروید ۸ اوریو (android 8.0 Oreo) برای دستگاه‌ های تولیدی خود بنماید تا در هفته ها و یا ماه های پیش رو امکان نصب نسخه جدید این سیستم عامل برای شما نیز فراهم شود. این نکته را هم به خاطر داشته باشید که اگر سن دستگاه اندروید شما به حدود دو سال میرسد احتمالا شانسی برای نصب اندروید اوریو بر روی آن نخواهید داشت.

لیست موبایلهایی که به اندروید 8 آپدیت خواهند شد:

موبایل نکسوس 6 پی(Nexus 6P)

موبایل نکسوس 5 ایکس (Nexus 5X)

موبایل نکسوس پلیر (Nexus Player)

موبایل های پیکسل و پیکسل ایکس ال (Pixel,Pixel xl)

بلت پیکسل C با (Pixel C)

همگام با تغییرات با عضویت در پیج اینستاگرام اپوایس
 Instagram

با مراجعه به صفحه اخبار تکنولوژی سایت اپوایس به روز باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.