Techviceگجت های جدید

شارژر خورشیدی PocketPower، بدون نیاز به برق گوشی شما را شارژ میکند

در حال حاضر با پیشرفت تکنولوژی و در دسترس قرار گرفتن پاور بانک ها مشکل تمام شدن شارژ باتری گوشی های تلفن همراه و تبلت ها و عدم دسترسی به برق تا حد زیادی حل شده است اما زمانی را در نظر بگیرید که برای مثال چند روز در حال طبیعت گردی باشید و علاوه بر تمام شدن شارژ باتری گوشی تان،  شارژ پاور بانکتان نیز تمام شده است و مسلما به برق هم دسترسی ندارید.

در این زمان است که شارژر خورشیدی PocketPower میتواند به راحتی به کمک شما بیاید.

مقاله مرتبط : بند ساعت Sgnl، پروژه منتخب C-LAB سامسونگ، تماس صوتی با انگشت دستتان

ویژگی های شارژر خورشیدی PocketPower

PocketPower یک شارژر خورشیدی کوچک است که به راحتی تا شده و در جیبتان قرار میگیرد. این شارژر با مقاومت دمایی منفی ۲۰ تا مثبت ۷۰ درجه سانتیگراد،  بدون هیچ مشکلی در محیط ها و شرایط مختلف قابل استفاده است.

.

شارژر خورشیدی PocketPower یک گجت ایده آل در دل طبیعت و برای سفر ها و گردش های فضای آزاد است که به وسیله آن میتوان با استفاده از نور خورشید به سادگی تمامی دیوایس های دارای پورت یو اس بی (USB) از جمله گوشی های هوشمند،  تبلت ها،  پاور بانک ها،  هدفون ها یا اسپیکر های بلوتوث و… را شارژ نمود.

مطلب مرتبط : هیجان با گجتی که گوشی تان را به اسلحه ای برای نبرد تبدیل می کند ، بازی father.io

با شارژر خورشیدی PocketPower، هیچگاه نگران شارژ دستگاهتان نخواهید بود

با متصل کردن PocketPower به کوله پشتی یا قرار دادن آن بر روی داشبورد خودرو حتی در حرکت نیز میتوانید به سادگی گوشی تلفن همراه یا دیوایس های دیگر را شارژ کنید؛ این شارژر خورشیدی ضد آب و ضد گردوغبار، حتی با قرار گرفتن در زیر آب نیز هنوز قادر به شارژ کردن باتری دستگاه شماست و به سادگی نیز تمیز میشود.

.

گجت جدید کاربردی و شارژر خورشیدی PocketPower که در نمایشگاه CES 2017 نیز به نمایش در آمد قرار است در ماه آوریل ۲۰۱۷ در دسترس کاربران قرار گیرد.


همگام با تغییرات با عضویت در پیج اینستاگرام اپوایس
 Instagram

برای اطلاع بیشتر از دیوایس های نوآورانه به صفحه گجت های جدید اپوایس مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.