تبلیغات خلاقانه

تبلیغات خلاقانه تلویزیونی اپل برای دستیار صوتی سیری (Siri)

در این تبلیغات خلاقانه تلویزیونی که برای دستیار صوتی شرکت اپل یعنی سیری (Siri) انجام شده، در حقیقت باور اپل مبنی بر اینکه استفاده از دستیار صوتی سیری (Siri) برای صرفه جویی در وقت و انرژی کمک بزرگی به کاربران می نماید بیان شده و به مخاطب انتقال پیدا کرده است.

برای افزایش تاثیرگذاری و جلب توجه مخاطب، چاشنی طنز و اغراق نیز به این ایده تبلیغات خلاقانه تلویزیونی که شیوه ای داستانی دارد اضافه شده است.

این موجود بانمک و کوچک آبی رنگ که Cookie Monster نام دارد، یکی از شخصیت های بسیار معروف برنامه تلویزیونی کودکان به نام Sesame Street در امریکاست. Cookie Monster که به خاطر اشتهای سیری ناپذیرش اینچنین مشهور شده است حتی اشیاء مختلف را نیز میخورد و با علاقه فراوانش به کلوچه (همانطور که از نامش نیز پیداست) با اشتیاق دست به پختن شیرینی زده است و بی صبرانه در انتظار آماده شدن آنها در فر است. او که برای انجام کارهای مربوط به پختن و آماده کردن شیرینی ها از دستیار صوتی سیری (Siri) کمک گرفته، حالا به خاطر کمک های او زمان برایش کش آمده و قادر به تحمل مدت زمان  در فر نیست و پس از تلاش های بسیارش برای پرت کردن حواس خود از شیرینی ها، هنگامی که از سیری (Siri) میخواهد مدت زمان باقی مانده را به او اطلاع دهد متوجه میشود که در طول این مدت تنها 50 ثانیه از زمان 14 دقیقه ای پخت شیرینی ها گذشته.

تبلیغات خلاقانه تلویزیونی مشابه آنچه برای شرکت اپل انجام شده، به علت خلاقانه بودن و حالت روایی همراه با طنز و اغراق و حضور شخصیت معروف و محبوبی مانند کوکی مانستر، تاثیر بسیار بالایی بر ذهن مخاطبان دارد و به عنوان یکی از مهمترین نکات باید ذکر کرد که حتی در صورت تکرار مداوم نیز، افراد هیچگاه از تماشای آن خسته و ناراضی نخواهند شد.

همگام با تغییرات با عضویت در پیج اینستاگرام اپوایس
  Instagram

برای مشاهده ایده های تبلیغاتی خلاقانه بیشتر به صفحه تبلیغات خلاقانه اپوایس مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.