Techviceاخبار تکنولوژی

تاریخ دقیق انتشار اندروید 7 نوگا (Android 7.0 Nougat)، دوشنبه اول شهریور

از مدت ها قبل با خبر بودیم که اندروید 7 نوگا (Android 7.0 Nougat) قرار است در همین ماه میلادی (آگوست) عرضه شود، اما حالا اطلاعات دقیق تری در مورد تاریخ عرضه آپدیت اندروید 7 نوگا برای دستگاه های نکسوس به دستمان رسیده است که توسط دو منبع معتبر، یعنی کمپانی ال جی (LG) و اپراتور همراه کانادایی Telus منتشر شده اند.

اندروید 7 نوگا (Android 7.0 Nougat) همین دوشنبه منتشر خواهد شد

اطلاعات منتشر شده توسط اپراتور Telus، شواهد قانع کننده ای مبنی بر تاریخ انتشار اندروید 7 نوگا است؛ چراکه برنامه زمان بندی آپدیت های متنوع گوشی های متفاوت را بر روی سایت خود قرار داده. در این برنامه زمان بندی، تاریخ انتشار اندروید 7 نوگا برای گوشی های نکسوس 6P و نکسوس 5X، تاریخ 22 آگوست (اول شهریور)، یعنی همین دوشنبه اعلام شده است.

Software-Update-Schedule

.

از سوی دیگر صفحه کره ای سایت ال جی برای “تجربه پیش نمایش سیستم عامل ال جی جی 5” (ترجمه شده به وسیله گوگل ترنسلیت) است که قرار است در همین تاریخ (اول شهریور) شروع به کار کند.

بنابراین به نظر میرسد که احتمالا میتوانیم همین دوشنبه در تاریخ اول شهریور، شاهد انتشار نسخه اندروید 7 نوگا (Android 7.0 Nougat) برای گوشی های نکسوس باشیم. البته در حال حاضر هنوز هم نمیتوان دقیقا پیش بینی کرد که سایر گوشی های نکسوس که بنابر شایعات گذشته قرار بود دیگر آپدیت جدید اندروید را دریافت نکنند به این نسخه جدید اندروید به روز رسانی خواهند شد یا نه.

.

کانال تلگرام اپوایس
android_icon

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.