ترفندها

چگونه در بازی Pokemon Go، مکان شکار شدن پوکمون ها را پیدا کنیم+آموزش و راهنما

Pokemon ها انواع مختلفی دارند و بسته به نوع آنها میتوانید در مکان های متفاوتی (نزدیک دریاچه یک پارک، در باغچه و …) پیدایشان کنید.

اگر شما موفق به شکار یک پوکمون کمیاب و خاص شوید احتمالا دوستانتان هم با دیدن پوکمون شما دلشان میخواهد از همان نوع پوکمون شکار کنند و اینکه شما بدانید آن پوکمون را کجا شکار کرده اید میتواند کمک بسیار بزرگی به آنها باشد، اما مطمئنا هیچ کس نمیتواند محل شکار کردن تمام پوکمون هایش را به خاطر بسپارد.

خوشبختانه با توجه به اینکه بازی پوکمون گو (Pokemon Go) بر اساس موقعیت مکانی افراد است، هر زمان که شما یک پوکمون شکار کنید لوکیشن (Location) یا موقعیت مکانی آن هم ثبت میشود.

نحوه دسترسی به موقعیت مکانی محلی که پوکمون (Pokemon) در آن شکار شده

ابتدا بازی پوکمون گو را باز کنید و روی پوک بال (Poke Ball) پایین صفحه ضربه بزنید، با انتخاب Pokemon از منوی باز شده، لیست تمام پوکمون هایی که شکار کرده اید به ترتیب زمان نمایش داده میشوند.

با جا به جا کردن لیست، پوکمون دلخواهتان را پیدا کنید و روی آن ضربه بزنید. حالا میتوانید تمام اطلاعات مربوط به این پوکمون را ببینید، نام آن را تغییر دهید و آن را به لیست پوکمون های مورد علاقه تان اضافه کنید.

و اما برای پیدا کردن مکانی که آن را شکار کرده اید باید به پایین صفحه بیاید تا جایی که بتوانید تصویر نقشه را ببینید. ممکن است لود شدن (Load) و بارگذاری نقشه کمی طول بکشد، زیرا برنامه تنها اطلاعات جی پی اس (GPS) را ثبت میکند و نقشه مکان بر اساس این اطلاعات به نمایش در می آید.

pokemon-location-01

بعد از کامل شدن بارگذاری نقشه، میتوانید موقعیت مکانی را که در آن پوکمون را شکار کرده اید ببینید؛ اما نکته منفی اینجاست که امکان زوم کردن یا باز کردن نقشه در برنامه های دیگری مانند Google Maps وجود ندارد. اما این تنها راهی ست که شما با دقت کردن به نقشه میتوانید به یاد بیاورید که احتمالا آن پوکمون را کجا شکار کرده اید.


لینک آموزش سایر ترفند های بازی Pokemon Go:
چطور در بازی Pokemon Go توپ کمتری استفاده کنیم + آموزش و راهنما
چگونه در بازی Pokemon Go، پوکمون ها را به سمت خودمان بکشیم+آموزش و راهنما

برای دانلود بازی Pokemon Go بر روی دستگاه های اندروید و آی او اس به این لینک مراجعه نمایید.

دانلود مستقیم Pokemon Go بازی محبوب جدیدی که این روزها اخبار آن تمام فضای مجازی را پر کرده است. این بازی تنها در چند کشور محدود ارائه شده اما وبسایت اپوایس

.
کانال تلگرام اپوایس
android_icon

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.