اپلیکیشن هاکاربردی ترینها

4 اپلیکیشن کاربردی که باید بر روی دستگاه اندروید جدیدتان نصب کنید

اپلیکیشن ES File Explorer Manager

قبل از آنکه تمام حافظه دستگاهتان با عکسها، ویدئوها و فایل های مختلف اشغال شود باید به فکر نظم بخشیدن به آنها باشید. اپلیکیشن ES File Explorer Manager بهترین گزینه برای جایجایی فایل ها در پوشه های مختلف، نامگذاری مجدد فایل ها و در کل سازماندهی کردن تمام اطلاعات موجود بر روی دستگاهتان است.

با این اپلیکیشن ساده و بسیار کاربردی به راحتی میتوانید تمام انواع فایل ها را بر روی حافظه دستگاه خود سازماندهی کرده و نظم ببخشید.

button-download-JPG


اپلیکیشن Instagram

دومین چیزی که به آن احتیاج دارید یک اپلیکیشن ویرایشگر عکس است. با نصب اپلیکیشن اینستاگرام (Instagram) با یک تیر دو نشان زده اید. این شبکه اجتماعی توانایی های ویرایش عکس خود را به خوبی افزایش و بهبود بخشیده و برای شما این امکان را فراهم آورده تا برای به کمال رساندن مهارت عکاسی تان علاوه بر ادیت عکس ها آنها را با دوستانتان به اشتراک بگذارید تا نظرات آنها را هم در مورد عکس هایتان بدانید.

اینستاگرام شامل فیلتر ها و امکانات ویرایشی متنوعی ست (شما حتی میتوانید انتخاب کنید که تنها ابزارهایی را برایتان به نمایش درآورد که از آنها بیشتر استفاده میکنید) و همچنین یک کانال جذاب برای نمایش عکس هایتان برای تمام دنیا به شمار می آید.

button-download-JPG


اپلیکیشن Pushbullet

Pushbullet به شما امکان میدهد تا فایل هایتان را به سادگی بین کامپیوتر و گوشیتان در عرض چند ثانیه جابجا کنید و از آن مهمتر زمانی که از گوشیتان دور هستید بتوانید به تمام پیام ها، نوتیفیکیشن ها و اعلانات گوشیتان از طریق کامپیوترتان پاسخ دهید.

Pushbullet یک اپلیکیشن ضروری برای همه ما به شمار می آید چراکه تکیه و وابستگی ما به گوشی موبایلمان در انجام کارها را کمتر میکند و از این جهت یکی از مفیدترین اپلیکیشن ها برای استفاده روزمره است.

button-download-JPG


اپلیکیشن Shazam

در آخر اپلیکیشنی را معرفی میکنیم که اگرچه شما هر روز از آن استفاده نمیکنید اما زمانی که به آن احتیاج پیدا کنید یک اپلیکیشن کاملا ضروری به نظر می آید. تصور کنید در محیطی حضور دارید که به صورت اتفاقی آهنگ مورد علاقه تان که اسم و نام خواننده آن را نمیدانید پخش میشود و با همه علاقه تان به آن آهنگ هیچ کاری از دستتان برنمی آید.

اما با Shazam همه چیز فرق میکند، فقط کافیست اپلیکیشن را باز کنید و روی دکمه ای که در وسط صفحه قرار دارد ضربه بزنید و چند ثانیه صبر کنید تا Shazam نام آهنگ، خواننده، نام آلبوم و سایر اطلاعات آن را برایتان نمایش دهد.

button-download-JPG

.

کانال تلگرام اپوایس
android_icon

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.