نسخه ویندوز 10 اپلیکیشن اینستاگرام برای کامپیوتر های شخصی و تبلت های ویندوز

1/5 - (1 امتیاز)

فيسبوك در حال گسترش دسترسي هاي اپليكيشن اينستاگرام نسخه ويندوز ١٠ خود براي كامپيوتر هاي شخصي و تبلت هاست.

اپليكيشن اينستاگرام نسخه ويندوز ١٠، اپليكيشني جهاني ست كه حالا راه خود را به سوي تبلت ها وكامپيوتر هاي شخصي گشوده است، این در صورتی است که اينستاگرام تاکنون، هنوز هم نسخه مخصوص اپليكيشن آيپد (iPad) خود را ارائه نكرده و كاربران تبلت هاي اپل ميبايست از نسخه آيفون (iPhone) آن استفاده نمايند.

instagram-pc

.

بررسی ویژگی های اپلیکیشن اینستاگرام، نسخه ویندوز 10    کامپیوتر های شخصی

همانطور كه انتظار ميرود قابليت هاي اينستاگرام كه براي همه ما آشنا هستند مانند استوريز (Stories)، دايركت (Direct)، جستجو و غيره، در نسخه ويندوز ١٠ این اپلیکیشن نيز در دسترس قرار دارند.

همچنين با استفاده از اين نسخه اينستاگرام شما قادر خواهيد بود عكس بگيريد و آنها را ويرايش نموده و آپلود كنيد، كه البته براي اين كار عملا لازم است از يك تبلت با سيستم عامل ويندوز ١٠ و يا يك كامپيوتر كه داراي صفحه نمايش لمسي ست استفاده نماييد.

شايد اين محدوديت دسترسي آپلود در نسخه ويندوز ١٠ اينستاگرام عجيب به نظر برسد اما با اين حال اين قابليت در دستگاه هايی نظير سرفيس پرو مايكروسافت (Microsoft Surface Pro) و سرفيس بوك (Surface Book) به خوبي و بسيار روان، كار ميكند.

اگر شما هم مايل به استفاده از اپليكيشن اينستاگرام بر روي كامپيوتر شخصيتان هستيد، با استفاده از لينك زير قادر خواهيد بود نسخه ويندوز ١٠ اينستاگرام را دانلود كرده و بر روي دستگاهتان نصب نماييد:

.

لینک دانلود اپلیکیشن اینستاگرام، نسخه ویندوز 10: www.microsoft.com


برای دانلود نسخه موبایل اپلیکیشن اینستاگرام میتوانید به لینک “ویرایش و اشتراک گذاری عکس ها با اپلیکیشن اینستاگرام” مراجعه نمایید.


.

همگام با تغییرات با عضویت در پیج اینستاگرام اپوایس
  Instagram

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.