نماد سایت اپوایس

کابوس های بی پایان سامسونگ، بعد از نوت ۷، حالا ماشین های لباسشویی منفجر میشوند

پس از ماجرای انفجار گوشی های گلکسی نوت 7 (Galaxy Note 7)، ماشین لباسشویی های سامسونگی که درب آنها از بالا باز میشود منفجر میشوند اخبار تکنولوژی

انفجار ماشین لباسشویی سامسونگ بعد از منفجر شدن گوشی نوت 7

پس از ماجرای انفجار گوشی های گلکسی نوت ۷ (Galaxy Note 7)، هزینه هنگفتی که صرف تعمیر این گوشی ها شد، از دست رفتن اعتماد بسیاری از مشتریان و پرونده های حقوقی ای که در دادگاه ها تشکیل شده بود، شرکت سامسونگ برای به پایان رسیدن ماه سپتامبر و کابوس های هر روزه اش لحظه شماری میکند، به خصوص از وقتی که گزارش هایی مبنی بر داغ شدن و خالی شدن بسیار سریع شارژ باتری گوشی های نوت ۷ بعد از تعمیر شدن آنها توسط سامسونگ ارائه شده است.

شاید همه ما معتقد باشیم که اتفاقات و اخبار مایوس کننده ای نظیر اینها، حداقل دیگر برای این ماه سامسونگ کافی است، اما گویا شانس بار دیگر هم قصد دارد رویگرداندن خود از این شرکت عظیم را به رخ بکشد.

.

پرونده حقوقی جدید سامسونگ، انفجار ماشین های لباسشویی این شرکت

درست ۲ هفته پس از فراخوان سامسونگ برای گوشی های گلکسی نوت ۷ (Galaxy Note 7)، این غول عظیم تکنولوژی با پرونده حقوقی جدیدی در دادگاه رو به رو شده که طبق گزارش واشنگتن پست (Washington Post) مدعی ست ماشین لباسشویی های سامسونگی که درب آنها از بالا باز میشود منفجر میشوند.

گمان میرود که انفجار این مدل از ماشین لباسشویی های سامسونگ تولید شده بین ماه مارس ۲۰۱۱ تا آوریل ۲۰۱۶ که درب آنها از بالا باز میشود به علت خطایی در ساخت و تولید آنهاست که باعث ایجاد لرزشی سنگین میشود.

به گزارش واشنگتن پست، این لرزش شدید باعث از هم درآمدن اجزاء مختلف ماشین لباسشویی شده و در نتیجه نیروی گریز از مرکز به وجود آمده به هنگام کار کردن ماشین، باعث انفجار دستگاه و آسیب دیدن اشیای اطرافش میشود.

شرکت سامسونگ با انتشار بیانیه ای اظهار داشته که این شرکت در حال گفتگو با کمیسیون ایمنی محصولات مصرفی (CPSC) امریکا برای رفع این خطر بالقوه ایمنی ست:

“در مواردی نادر، ایجاد لرزشی غیر طبیعی میتواند باعث به وجود آمدن خطر آسیب های فردی و یا آسیب دیدن اموال شود. سامسونگ توصیه میکند مصرف کنندگان مدل های مذکور ماشین لباسشویی، به هنگام شستشوی ملحفه، البسه و اقلام حجیم و ضد آب، از دور چرخش پایین تر دستگاه استفاده نمایند چراکه با عمل کردن به این دستور از بروز حوادث احتمالی جلوگیری خواهد شد.”

اینکه آیا پس ار بدبیاری های مداوم اخیر سامسونگ، این شرکت، مانند گوشی های هوشمند خود فراخوانی هم برای این ماشین های لباسشویی در نظر داشته باشد هنوز مشخص نیست و حتی تاکنون لیستی از مدل این ماشین های لباسشویی نیز منتشر نشده است. اما در حال حاضر سامسونگ لینکی برای صاحبان ماشین های لباسشویی این برند در نظر گرفته که افراد میتوانند با وارد کردن شماره سریال دستگاه خود از اینکه خطر انفجار آن وجود دارد یا خیر، مطلع شوند.

.

همگام با تغییرات با عضویت در پیج اینستاگرام اپوایس
  

 


اخبار تکنولوژی در اپوایس

خروج از نسخه موبایل